IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 спортни модела от 90-те, които са евтини за поддръжка

Сред тях има дори суперколи, които отдавна са издигнати в култ

Въпреки че покупката на стар спортен автомобил може да се превърне в кошмар, през 90-те години на миналия век на пазара се появиха десетки надеждни модели, които са лесни за поддържане. Някои от тях са по-евтини от съвременните машини, като това донякъде се дължи на факта, че техните двигатели и други основни агрегати са добре познати, тъй като са на пазара от доста време.

Факт е обаче и обратното - много хора, които си купуват такива коли, изобщо не ги познават и съответно не са наясно, какво да очакват. Това е и причината, поради която експертите от YourMechanic направиха списък от 10 модела, чиято поддръжка е сравнително евтина (трябва да уточним, че става дума за разходите, които прави собственикът им в САЩ, тъй като в Европа те вероятно ще са по-големи).

10 спортни коли от 90-те, които са евтини за поддръжка (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Александър ( преди 1 седмица )
    Това е американска статия - Додж Неон в България просто няма, Корвета също е супер рядък. Само частите им са майка си и баща си и то ако си намерите майстор, дето да разбира от американки. Аглоката също на нашия пазар не съществува, та остават 3 коли, едната със средно разположен двигател, другите две - със скъпи части.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Умньо ( преди 1 месец )
    До 3,що Ауди ТТ да не би да е семеен, ти дали го приемаш за спортен това е отделна работа също и Мерцедес SLK R170 не е скъп за поддръжка.
  • #4
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Шофьор ( преди 1 месец )
    Тези смятат само данъка май.
  • #3
    20 rate up comment 12 rate down comment
    //// ( преди 1 месец )
    Само не разбрах Ауди ТТ къде го сложиха при спортните автомобили!
  • #2
    16 rate up comment 1 rate down comment
    snaky ( преди 1 месец )
    Пълни глъпости както често се случва. Тези коли със средно разположения двигател, особено NSX-а, ама важи и за Тойотата, и за Лотуса, и за абсолютно всяка кола с тази архитектура, като се наложи да се сменя нещо по двигателя, се сваля целия двигател със скоростната кутия и цялото задно окачване, изпускателна система. Кое му е евтиното на това? Особено пък в САЩ, където тази статия е писана. За най малкото нещо ще е поне 1000 или 2000$
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Пълни глупости ( преди 1 месец )
    Мдам и колко данък се плаща не говоря за Бг а за нормалните държави и кое му е евтиното на Корвета за подръжка в БГ например не говоря за Щатите.