IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Subaru WRX се оказа с доста странна мултимедия

Двойните екрани в базовата версия на модела са далеч от понятието "високотехнологични"

Когато преди дни от Subaru лансираха новото поколение на модела WRX, японският автомобилен производител представи машината с 11,6-инчов, портретно ориентиран екран на информационно-развлекателната система, която поддържа Apple CarPlay, Android Auto и Bluetooth. Но този екран няма да е това, което всеки клиент ще си купи - в базовото ниво на оборудване нещата са доста по-различни и далеч не толкова впечатляващи.


Subaru multimedia


Автомобилен блогър успя да се запознае с техниката на базовия WRX и това, което ни показва - мултимедия с 2 екрана, изглежда доста немодерно и малко нескопосано. Както може да видите от снимката, налице са два екрана, като  горният отговаря за радиото, медията и телефонните режими, а долният показва настройките автомобила и този на асистиращите програми.

Между екраните се намират няколко физически бутона - за радиото, телефона, приложенията и т.н. От ляво е бутонът за силата на звука, а отдясно е този за радиото.Има също бутони за настройка на температурата в салона, както и за размразяването на стъклата. Всичко това е заобиколено от масивни пластмасови рамки и панели, които карат системата да изглежда доста архаично и не на място в нов, динамично ориентиран автомобил.

Потребители на социалните мрежи вече сравниха нелепата мултимедия с електронната игра Nintendo 2DS, представена през 2013 година, която също е с два екрана. А ако трябва да сме честни, тази мултимедия не е уникална за WRX - Outback и Legacy имат същите дисплеи в базовите си версии. Но все пак това са доста по-стари модели на Subaru и при тях може да се извини такова решение. Но не и в чисто новата "бегачка" на японците...


Subaru multimedia
Базова мултимедия на Subaru Levorg за японския пазар


И ако си мислите, че нещата са зле, те могат да са дори още по-зле. На снимката по-горе пък е представена базовата информационно-развлекателна система на Subaru Levorg за японския пазар. При нея, вместо два екрана има един, който е разположен в долната част на панела. А над него има изобилие от черна и грозна пластмаса - дизайнерска трагедия, за която трябва да има харакири...

Въпреки подобни недомислици, Subaru WRX е наистина впечатляващ автомобил. Може да го разгледате детайлно в галерията:


0 от 500
  • #2
    12 rate up comment 22 rate down comment
    BENZIN ( преди 2 години )
    Не знам за японските марки, но Субару си е родено погребано. Най-гадната кола, която съм карал е Форестър, абсолютно сравним с Лада Нива.
  • #1
    10 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Японските марки ги погреба нежеланието да се развиват, последвано от решението да се фокусират върху високоемисионните пазари, защото там технологии не са нужни. Електрониката е само пример. Същото е и с двигатели, скоростни кутии, окачване, ергономия, материали.