IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Eто го и новото Renault Megane: 20 ключови факта

Първата електрическа версия на хечбека харчи рекордно малко и зарежда 300 км пробег за 30 минути

Най-ключовият модел за бъдещето на Renault бе представен днес на автосалона в Мюнхен. Наречен Megane E-Tech Еlectric, това е не просто електромобил от ново поколение, но и първи продукт на новата философия за развитие на компанията, създадена от главния изпълнителен директор Лука де Мео.
 
  
Renault Megane E-Tech Electric
Eдинственото, което все още не знаем за новото Renault Megane E-Tech Electric, са цените. Снимки: КОЛЕЛА
    
     
С Megane E-Tech французите въвеждат електрическото задвижване в най-важния за тях С-сегмент. Екип на Automedia успя да види автомобила на живо на предпремиерно представяне в Париж миналата седмица и можем да потвърдим не само променения дизайнерски език, но и забележимо повишеното качество на материалите.
  
  
Renault Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech ще е първият модел, произвеждан в новото "електрическо градче" на Renault край Дуе, в Северна Франция


Създателите на Е-Tech Electric обаче твърдят, че най-значимите промени спрямо Renault Zoe са невидими за очите - в областта на батериите, електромотора и ефективността. Ето какво още трябва да знаете за новия eлектрически Megane.
   
    
20 ключови факта за новия електрически Megane (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 31 и аз имам Каджар 4х4 2017 дизел,но за съжаление ако искаме да ползваме автомобили ще ни се наложи да караме такива. Напомняш ми за времето когато са се появили автомобилите и мнението от каруцарите. Същото скептично мнение са изказвали и те и то само преди някакви си 100 + години.
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 29 и ти си грозен,ама съществуваш и си изказваш мнението.Дизайна е определен от електрическото задвижване и компонентите които трябва да носи.
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 23 аз от личен опит с Рено мога да ти кажа,че е страхотен автомобил като цена /качество,и всичко зависи от това как се поддържа. Аз след два нови автомобила нямам никакви грижи,виж преди това с таратайка от същата марка докато я направя годна за движение бая зор видях,защото преди това "новия фнос" се оказа пълен скрап и бе на 10 години,азя ползвах още10 преди да я продам и да се радвам на вече само нови Рена.
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 14 в моето БулгарРено 8 имам осветление в салона фабрично с крушка в предното огледало е вярно ръчно включваща се когато искаш,но е от 1967г.,когато Хюндай не е съществувал като замисъл камо ли като кола.Не пиши глупости,осветлението в салона е дори от 20-те години на 20-ти век,когато дори Южна Корея не е съществувала.
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До 5,амбиентното осветление в Рено датира от преди последния Хюйдай,още при Талисман от 2015г.Правиш ли разлика от 5-6 гждини.А това е "живо" осветление,автоматично променящо се в зависимост от светлината.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Х.. ( преди 2 седмици )
    Имам Рено Меган Комби 4 от 2017г.по поръчка,1.5/110к.с,комън рейл турбо дизел,4.1-4.5/100 при 110км/ч,Евро 6!Не искам електричка,не съм ватман !!!
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    дедо ( преди 2 седмици )
    Абе вие добре ли сте? Каква е цената за тези 300 километра на бензин и на бързозарядната станция. Азагубеното време?
  • #29
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Митко ( преди 2 седмици )
    Тази кола е грозна отпред!
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    В сравнение с ID3 има много повече иновации и интелигентни и практични решения. Партньорството с Google е голям коз. Означава че системите и навигацията ще са класи над VW. Технологията с фаровете също е много интересна. Рено и Нисан са едни от пионерите в ел. задвижването и имат 10 години преднина пред останалите. Заедно с Хюндай/Киа ще бъдат лидерите в близко бъдеще, при масовите автомобили.
  • #27
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Любопитен ( преди 2 седмици )
    До #25Попредилил е нещата колегата, но е вярно, че Рено са една от най-иновативните компании.Колкото до водородния автомобил, то той не е иновация на Тойота. Дори не са първите пуснали такъв в масово производство, както бяха с хибридите, макар и там изобщо да не са първите замислили подобна концепция, просто първи я комерсиализират.