IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто го и новото Renault Megane: 20 ключови факта

Първата електрическа версия на хечбека харчи рекордно малко и зарежда 300 км пробег за 30 минути

Най-ключовият модел за бъдещето на Renault бе представен днес на автосалона в Мюнхен. Наречен Megane E-Tech Еlectric, това е не просто електромобил от ново поколение, но и първи продукт на новата философия за развитие на компанията, създадена от главния изпълнителен директор Лука де Мео.
 
  
Renault Megane E-Tech Electric
Eдинственото, което все още не знаем за новото Renault Megane E-Tech Electric, са цените. Снимки: КОЛЕЛА
    
     
С Megane E-Tech французите въвеждат електрическото задвижване в най-важния за тях С-сегмент. Екип на Automedia успя да види автомобила на живо на предпремиерно представяне в Париж миналата седмица и можем да потвърдим не само променения дизайнерски език, но и забележимо повишеното качество на материалите.
  
  
Renault Megane E-Tech Electric
Megane E-Tech ще е първият модел, произвеждан в новото "електрическо градче" на Renault край Дуе, в Северна Франция


Създателите на Е-Tech Electric обаче твърдят, че най-значимите промени спрямо Renault Zoe са невидими за очите - в областта на батериите, електромотора и ефективността. Ето какво още трябва да знаете за новия eлектрически Megane.
   
    
20 ключови факта за новия електрически Megane (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо ( преди 2 години )
    това с електрификацията е неизбежно, както и с ваксинацията ... въпрос на време е!Проблема на авто-производителите е, че никой няма да им даде и гарантира пари за производството, както и да им осигури платежоспособни купувачи на електричките ... за инфраструктурата от бързи зарядни и най-вече от електроенергия при почти умрели АЕЦ и Марици които трябва да се изградят тепърва, да не говорим ..
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    И така, с цел 1 бързо навременно отрезвяване да посочим и РЕАЛните стартови ЦЕНИ на туй актуално и бая аттрактивно возило: Най-ниският и евтин модел - ХАЙбрида почва от 70-те хилки в местни левчета, а истинската електричка /може би/ стартира от 75хилки.
  • #35
    2 rate up comment 7 rate down comment
    и един... ( преди 2 години )
    заключващ факт: като всяко ренде е строшено още в завода!
  • #34
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 31 и аз имам Каджар 4х4 2017 дизел,но за съжаление ако искаме да ползваме автомобили ще ни се наложи да караме такива. Напомняш ми за времето когато са се появили автомобилите и мнението от каруцарите. Същото скептично мнение са изказвали и те и то само преди някакви си 100 + години.
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 29 и ти си грозен,ама съществуваш и си изказваш мнението.Дизайна е определен от електрическото задвижване и компонентите които трябва да носи.
  • #32
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 23 аз от личен опит с Рено мога да ти кажа,че е страхотен автомобил като цена /качество,и всичко зависи от това как се поддържа. Аз след два нови автомобила нямам никакви грижи,виж преди това с таратайка от същата марка докато я направя годна за движение бая зор видях,защото преди това "новия фнос" се оказа пълен скрап и бе на 10 години,азя ползвах още10 преди да я продам и да се радвам на вече само нови Рена.
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 14 в моето БулгарРено 8 имам осветление в салона фабрично с крушка в предното огледало е вярно ръчно включваща се когато искаш,но е от 1967г.,когато Хюндай не е съществувал като замисъл камо ли като кола.Не пиши глупости,осветлението в салона е дори от 20-те години на 20-ти век,когато дори Южна Корея не е съществувала.
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 5,амбиентното осветление в Рено датира от преди последния Хюйдай,още при Талисман от 2015г.Правиш ли разлика от 5-6 гждини.А това е "живо" осветление,автоматично променящо се в зависимост от светлината.
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Х.. ( преди 2 години )
    Имам Рено Меган Комби 4 от 2017г.по поръчка,1.5/110к.с,комън рейл турбо дизел,4.1-4.5/100 при 110км/ч,Евро 6!Не искам електричка,не съм ватман !!!
  • #28
    1 rate up comment 4 rate down comment
    дедо ( преди 2 години )
    Абе вие добре ли сте? Каква е цената за тези 300 километра на бензин и на бързозарядната станция. Азагубеното време?