IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 шофьорски грешки, които убиват хидроусилвателя на волана

Тези действия водят до ремонт на кормилната рейка, който никак не е евтин

Хидравличният усилвател на волана е по-евтин и по-надежден от електрическия, а освен това той понася по-добре сериозни натоварвания при движение по тежък терен. Неправилната му експлоатация обаче може бързо да го извади от строя. Затова и експерти посочиха 5 основни грешки, допускани от водача, които водят до повреда в тази много важна за управлението на автомобила система.

Повредата на хидравличния усилвател може да се превърне в сериозни разходи, тъй като някои детайли от кормилната рейка просто няма как да бъдат ремонтирани и в сервиза директно ги сменят с нови, а те не са евтини. За да си спести пари и нерви, всеки шофьор трябва да бъда наясно, какво може да причини тези неизправности.

5 шофьорски грешки, които убиват хидроусилвателя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Рейката протича от семерингите а дали ще протече от долу на маншоните или отгоре на кормилния лост зависи кои семеринг е изпуснал а семерингите изпускат като им дойде времето а дали вредят скъсаните маншони и да и не със скъсан маншон може да караш и 10 години и да няма нищо на рейката
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Вес ( преди 2 години )
    Ако не се лъжа, хидроусилвателите (по-съвременните) си имат датчик, който автоматично увеличава оборотите на двигателя, когато се завърти волана към краищата, за да увеличи налягането.
  • #9
    68 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ангренажният ремък не издава писък, а пистовия.Ако ангренажен ремък изваде какъвто и да е шум , най-малкият проблем ще е хидравличната помпа .
  • #8
    25 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 2 години )
    Изводът-карайте само направо! А ел. усилвателя се налага не защото е евтин, а защото с него работят много нови системи, включително автономното шофиране.
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    спри се Петърчооо
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    С електрически съм. Като запаля колата в минава една секунда и тогава се включва. Волана е абсолютно лесно да се върти в стоящо положение.Всеки ден го оставям завъртян докрай. Дано не вредя.
  • #5
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо, как може рейка да протече? Знаеш ли изобщо какво е рейка? Пак щуротии (меко казано) си написал! Може да протекат маншони, уплътнения, но самата рейка е от метал.
  • #4
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Премнаващ ( преди 2 години )
    Ако наистина хидравличния усилвател беше по-евтин от електрическия, то електрическия никога нямаше да се наложи.
  • #3
    30 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хидро усилвателят нито е по-евтин, нито по-надежден от електрическия. Пак пишете глупости!
  • #2
    55 rate up comment 3 rate down comment
    да бе, да! ( преди 2 години )
    абе, ако ангренажният ремък ти е хлабав, ще имаш много по-големи проблеми от сервото на волана, ама нейсе...