IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota разработва нов дизелов хибрид

Агрегатът ще се предлага на Land Cruiser 300 и Tundra

Световните автомобилни концерни масово обявиха, че ще отказват от дизеловите двигатели, като още през септември 2020 година търсенето на хибриди и електромобили в Европа за първи път превиши това на дизели. Електрификацията вече не изненадва никого, а дните на двигателите с вътрешно горене (най-вече на дизеловите) изглеждат преброени.


Toyota Land Cruiser


В Toyota обаче определено не мислят така. По информация на японското издание Best Car Web, компанията разработва нов хибриден агрегат, в чиято основа е дизелов двигател. В Toyota искат рязко да увеличат продажбите на хибриди до 2030 година и сред новите системи, на които ще разчита за това, ще се залага и такива с дизелов мотор.

Новият агрегат ще се поставя на лекотоварни автомобили, както и на всъдеходи със задвижване на четирите колела, като първите два модел, които ще бъдат оборудвани с него, са пикапът Toyota Tundra и новото поколение на кросоувъра Land Cruiser 300. Това ще стане през 2023 година.

Използването на хибриден агрегат, макар и с дизелов двигател, ще позволи на Toyota да намали вредните емисии при тези два модела. В същото време той ще увеличи мощността и въртящия момент на всъдеходните автомобили, но ще предложи намален разход на гориво.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Просто инженер ( преди 1 месец )
    Компанията с най-високата капитализация е Toyota. Заетостта в тойота е около 250 000 - 300 000 души, а БВП -то им може да го проверите...! За сравнение втория в класацията VW имат заетост около 2 пъти по- голяма с по нисък БВП. Сега си правете изводите. На "глупави" инженери не им отреждат първо място!!!!
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    дам, най-добрите инженери, така и не успяха да скопосат нещо повече от ръждиви ламарини прикриващи прастар двг с първобитен автомат и тотална липса на комфорт. Но пък е напълно нормално е за наследници на още по-първобитни диви азиатци, дето преди има-няма 200 г. европейците са ги заварили на самотен остров да ядят сурова риба с ориз и водорасли в хартиени къщи седнали на земята, а в останалото време да се колят с мечове като животни.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хех, колко елементарен е света на форумната вагонeтка.. Няма изобретатели, ваги, всички са преписвачи. Японците просто са най-добрите инженери и правят най-добрите продукти. Всичките модерни технологии са въведени от японците - литиево йонни батерии, белите светодиоди, термо помпи, всяко ново поколение гсм мрежи...
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 5 и 8 ( преди 1 месец )
    Феликс Ванкел и Рудолф Дизел са германски инженери изобретатели, а не японски преписвачи. Мазда опапаха ванкела и след толкова години трудно добутват до100 хил. Тойота ос ха дизела , трябва ли да спомена D-cat - комплект дюзи на 5 резервоара, а някой път и стопено бутало, да не споменавам други азиатски дизелови недоразумения с мега дефекти.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тия май живеят в миналото. То ти стига да видиш новите королки как са все едно правени преди 10 години и ти става ясно
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 5: Също като историята с ванкела - повтаря се като фарс. Да видим колко време ще отнеме на немците да разкажат играта на електомобилите.
  • #5
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това да се правят ел. коли с тежки и токсични батерии е абсолютно примитивна технология разработена в края на 19 век. Още тогава инженерите са разбрали недостатъците на електрическите коли и са се отказали от тях в полза на високо ефективните и евтини бензинови двигатели. Сега обаче се появиха нови псевдо-откриватели като Илон Мъск които объркаха индустрията. Но няма да стане. Единствения шанс е да се правят водородни автомобили. Всички друго са пълни глупости.
  • #4
    8 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Искам да питам либерастията, която е главния виновник за т.нар. Преброени дни на ДВГ. Решиха ли какво ще правят с отработените батерии и от къде ще вземат толкова електричество за да зареждат колите на ВСЕКИ?! С вятър ли ще правят ток? Либерастията е по-про ста от куманярите.
  • #3
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Технологично импотентните германци еваха манджата на дизелите, сега японците ще ги оправят.
  • #2
    7 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не,света,а най-вече Европето се насочило към електромобили.А тази компания е от такъв ранг,че може да си позволи експерименти от подобно естество. И да ме забравяме че Ленд Крузър има силни позиции на пазари,където просто не може да се говори за електрификация.