IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz М-Class на старо - струва ли си покупката?

Атрактивният и солиден всъдеход си има своите слабости

По правило, когато става въпрос за надеждни и висококачествени автомобили, хората преди всичко се сещат за компании от Германия, като основно вниманието се насочва към премиум-марките Mercedes-Benz, BMW и Audi. Първата от тях си е спечелила репутацията на производител на забележителни, но и доста скъпи модели, което кара много хора да се ориентират към пазара на употребявани автомобили, където цените са по-високи.


Mercedes-Benz M-Class


Едно популярните предложения на коли на старо е Mercedes-Benz M-Class, който се появи още в края на миналия век. За по-малко от 10 000 евро може да се намери второто поколение на модела (W164), излязло през 2005 година. То до известна степен повтаря първото, но има и доста промени. Например, това вече не е рама, което предизвика опасения, че ще вложи всъдеходните способности на автомобила, но това не се случи.

Сред предимствата на всъдехода е задвижването на четирите колела с понижаващи предавки и блокировки на диференциали. Освен това, може да бъде открита версия с пневматично окачване, при която пътният просвет е увеличен и това допълнително подобрява представянето при тежки условия.

Струва ли си M-Class на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 13 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 2 месеца )
    Малка, но впольне уместна кУрекЦИЯ: По правило, когато става въпрос за надеждни и висококачествени и здрави и рилайбълни супер-автомобили, УМНИТЕ и НАХОДЧИВИ ТРЕЗВО мислещи хора преди всичко се сещат за утвърдени компании от Япония, КУРеЯ или БританиЯ като тук основно вниманието се фокусира към премиум-марките: ЛеХъС, ДЖЕНЕЗИСът и Бентли, респ. Астон Мартин /особено при повечко ср-ва в джоба!/.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дето си го карал първия мл, кво общо има с тоя от снимката?
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    neron1150 ( преди 2 месеца )
    Аз карам МЛ270 И ИМАХ 430 v8 бензин.С дизела имах доста проблеми то дюзи то турбо но си го стегнах и сега си пее...Бензина беше уникален,на 90 000 мили казвам ви Тъкат...но направи проблеми с кутията като му смачкам кикдауна и се чудеше кво да прави и така замина за Африка може да е станал картечен джип
  • #7
    16 rate up comment 6 rate down comment
    НАДИН ( преди 2 месеца )
    Струва си - тежък е има и цветно - алумин, бакър малко.Добър е 400 лв. докаран на място.
  • #6
    20 rate up comment 3 rate down comment
    ха ха ( преди 2 месеца )
    7-степенна G-Tronic, която е сред най-надеждните пазара. Тя не се нужда от обслужване, защото маслото в нея е проектирано за целия срок на служба. WTF? Няма такова нещо, не лъжете хората :)
  • #5
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като цяло - доста са добри. Правилно е отбелязана, че мотора 350 бензин е калпавичък, препоръчително е тоя от 306 коня, но той е по-скъп, така че дизел не е за пренебрегване.
  • #4
    10 rate up comment 34 rate down comment
    Карач ( преди 2 месеца )
    МЛ 320 бензин на газ, много върви 218коня гори 14/15газ много як на шасито на старата Г класа, но по луксозен и не толкпва ръбат, има бързи и бавни скорости, евтина подръжка. Бие всички други джипки по всичко от неговия клас. На магистралата върви и вози като кола, не като японските талиги дето се литкат и повече от 140км/ч не вдигат.
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пешо, CDI е дизел, а не бензиинов. Имат и бензинови CGI, но предимно в Америка.
  • #2
    45 rate up comment 17 rate down comment
    Браво ( преди 2 месеца )
    Мечтата на всеки средностатистически бай *** второ поколение гражданин.
  • #1
    30 rate up comment 13 rate down comment
    Жеко ( преди 2 месеца )
    Като видя такава *** 320 CDI, сменям маршрута