IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Британци посочиха най-чупливите 5-годишни автомобили

Експертите съветват тези 25 модела да бъдат избягвани при покупка

Абсолютни всички автомобили, независимо от марката и модела, се чупят в процеса на експлоатация. Въпросът е, колко често се случва това и колко силно удря ремонтът по джоба на собственика. Колкото по стара е колата, толкова по-чести стават посещенията в сервиза, но понякога се случва и нови автомобили да скъсат нервите на собственика си.


надеждност


Правейки избор в полза на един или друг модел, човек не бива да се опира само на характеристиките и външността. На преден план излиза друг основен фактор – надеждността, тъй като той може да ориентира клиента какви разходи ще направи по автомобила, който си е харесал. Затова се правят и класации за надеждност, като поредната е на изданието What Car.

В рамките на своето изследване експертите са разпитали 13 000 собственици на автомобили на възраст до 5 години. В списъка попадат 175 модела от 31 марки, като всички повреди по тях са разделени различни категории, сред които са климатик, акумулатор, каросерия, спирачки, двигател, изпускателна система, горивна система, скоростна кутия/съединител, спътникова навигация, окачване, интериор и др.


надеждност


Средната цена на ремонта, според собствениците, е около 200 евро. Максималната сума, която е платена за отстраняване на повредаq е 1800 евро, като това също е взето предвид при съставянето на класацията. Автомобилите с най-сложни и скъпи ремонти съответно са най-слабо надеждни, а тези, които се поправят бързо и евтино, получават високи оценки.

Изданието посочва общо 25 автомобила на възраст до 5 години, които трябва да бъдат избягвани заради проблеми с надеждността. Местата от 25-о до 11-о заемат: MG ZS EV (2019-) – 89,4%, Jaguar E-Pace (2017-) – 88,4%, Kia Picanto (2017- ) – 88,3%, BMW X6 (2014-2019) – 88,2%, Nissan X-Trail (2014-) – 87,6%, Opel Insignia Grand Sport (2017- ) – 87,4%, Mercedes C-Class (2014-) – 87,3%, Nissan Qashqai (2014-2021) – 87%, Jaguar XJ (2010-) – 86,6%, Ford S-Max (2015-) – 86,5%, Dacia Sandero (2013-2020) – 85,9%, Suzuki Ignis (2016 г.) – 85,9%, Tesla Model S (2014-) – 85,7%, Tesla Model S (2014-) – 85,7% и Volkswagen Golf Diesel (2013-2020) – 83,6%.

Топ 10 на най-чупливите автомобили според What Car (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #42
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Обективно ( преди 2 години )
    О, чудо! Няма Алфа Ромео...
  • #41
    15 rate up comment 29 rate down comment
    SS ( преди 2 години )
    Класации,глупости и дрън-дрън.Ако имате пари си купувате Ауди,БМВ или Мерцедес.Другото са разни компромиси и залъгвания,че карате "кола".
  • #40
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Киа ( преди 2 години )
    До# 33 корейците джанъм са без мито, ама вий не четете вее
  • #39
    12 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тойота има най-модерните мотори и хибриди,затова именно Тойота е една от първите марки по най-ниски емисии е Европа,а не германските!
  • #38
    19 rate up comment 16 rate down comment
    До 41 ( преди 2 години )
    И доста модели Б(ърка) М(асло) с В(ода) , както и "премиуми" от Щутгарт с двигатели на Рено)))))
  • #37
    20 rate up comment 20 rate down comment
    Густо майна ( преди 2 години )
    Пълно с немски легени и няма Хонда, Тойота, Субару и сие истински коли.! На пернишките гоУфаджии честито)))))
  • #36
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Е не мисля, че има изненадани. Няколко коли на един английски производител, който винаги се е славен с не особено надеждни автомобили. И в допълнение няколко модела на ВАГ.
  • #35
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Япончето си отвори патентите (в жалък опит да имитира Тесла, но това е отделен въпрос) и въпреки това НИТО ЕДИН производител не пожела да произвежда муден, допотопен, бръмчащ и лаком хибрид, който не може да се зарежда от мрежата. Дори турски, китайски или нигерийски производител.
  • #34
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Ggggg ( преди 2 години )
    ДА СРАВНЯВАШ ЯПОНСКА ТЕХНОЛОГИЯ С..... ДРУГИ *** Е ВСЕ ЕДНО СВИНЯТА ДА СТАНЕ ЛЕБЕФ
  • #33
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Дххдс ( преди 2 години )
    Оле, от LFA и GTR насам...доста време мина. Хич ги няма спортните им коли, вече цяла вечност. Японците са спецове в производството на масови коли, само дето тук в Европа, въобще не са масови(малките Тойоти са изключение).