IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как най-често лъжат в автосервиза?

Има начини да избегнете попадането в капана на недобросъвестни „майстори“

Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.

В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.

6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    40 rate up comment 8 rate down comment
    Христо ( преди 2 години )
    Най голямата глупост която съм чел.Тази статия е срещу малките сервизи.В малките сервизи механиците са в пъти по добри от големите маркови
  • #11
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Шафьор Монтьорджиев ( преди 2 години )
    Що не вземете да ги махнете тия коли.Не е необходимо всеки да ги кара тия таралясници
  • #10
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Еле те усетят че си лаик, 100% си в кереча))). Това е самата истина.
  • #9
    28 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Кой официален представител ти осигурява монитор за наблюдение на сервизното обслужване? А именно в офицялните сервизи стават най голямите измами. Защото колата е гаранциона и им се налага да я обслужват без платно през този период.И мото пфое и други които предлагат "премиум" марки имат подобна практика.
  • #8
    15 rate up comment 1 rate down comment
    :-) ( преди 2 години )
    Омникар не дава възможност да си гледаш автомобила си когато го обслужват.
  • #7
    22 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    фирмените сервизи не мамятвиц на столетието
  • #6
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Върл Левскар ( преди 2 години )
    Тази сфера е с огромни амплитуди . Фирмените сервизи не могат да мамят . Просто Клиента трябва да е информиран за обслужването.
  • #5
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Частите се правят от подизпълнители, одобрени от автопроизводителите. Това че пише Мазда на тях нищо не означава
  • #4
    15 rate up comment 6 rate down comment
    дед Мароз ( преди 2 години )
    коя Автомибилна компания си прозвежда сама частите ?Мазда.След развода с форд всичко в маздите е Мазда.
  • #3
    23 rate up comment 2 rate down comment
    kreti ( преди 2 години )
    Инересно ми е коя Автомибилна компания си прозвежда сама частите , за да говорим за оригинални такива? Аз си купувам сам частите мятам ги на майстора питам колко иска и така. Един се пробва да ми смени компресора на климатика , ненужно за мен , но нужно за зет му че имал същата кола като мойта. Но директно му казах че ще искам и второ мнрние и си заминах.