IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как най-често лъжат в автосервиза?

Има начини да избегнете попадането в капана на недобросъвестни „майстори“

Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.

В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.

6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #32
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Иван Стоянов ( преди 2 години )
    Дрън-дрън! Във всички сервизи ги правят тези неща, но това с маслото и частите не е всичко. Мой нов автомобил престоя дълго време в оторизиран сервиз и след когато го приех, установих повреди, които не бяха налични преди това, което ме навежда на мисълта, че автомобила е ползван за донор на части. Често ги правят тези неща при гаранционни автомобили. Слагат свалената част от гаранционният автомобил на повредения и след това часта се сменя по гаранция. На мой приятел му се случи с турбина.
  • #31
    22 rate up comment 1 rate down comment
    5678 ( преди 2 години )
    Кажете кои са тези сервизи където можеш да наблюдаваш. Пълна лъжа и измама.
  • #30
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Бачо ( преди 2 години )
    Другия път дават!Големите сервизи не те допускат да припариш до колата и затова Никога вече в голям сервиз!
  • #29
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Николай ( преди 2 години )
    Авторът на статията е много ,мнооого некомпетентен и заблуден човек,навярно може би без автомобил.
  • #28
    16 rate up comment 1 rate down comment
    djodjo93 ( преди 2 години )
    Мога да кажа само че това е доста нереална статия...за да запазим културния тон
  • #27
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Благо ( преди 2 години )
    Някак не е реално. Така, че аз не съм ок за подобен тип сервизи. Между другото закарах колата същия ден и за 10 мин направоха гърнето. Моето мнение е ако е възможно стойте дълеч от подобни сервизи. Другата коюа която имам е още в гаранция. Всеки път я карам в оторизиран сервиз... всеки път нещо ново се е случило нещо уникално и ново. Взимам я и след седмица пак в бокса.
  • #26
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Благо ( преди 2 години )
    И след 5 минути ми звъннят по телефона. Отивам аз и Господина ми казва, че проблема бил много сериозен. Всичко било за смяна Средно гърне даже и задно били помляни. Аз съм лесно избухлив.. и му задасох въпроса как го реши това като колата я бях гледал на канал и нямаше такова нещо. *** седи и ме гледа с празвн поглед. След 5 мин мълчание ми казва е аз частите ги бях поръчал още когато се чухме. Следва още 1 въпрос как така знаеш какво и е на колата и поръчваш части? преди да си я видя
  • #25
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Благо ( преди 2 години )
    Нека споделя моето впечатление от така наречените Голями сервизи. От над 10 години си карам колите сано в малки сервизи (при познати хора) Винаги са въешели работата си добре. Ниската цена за мен е фактор. Преди няколко дни бях в един сервиз уж От гоемит. Запазих си двн и час по телефона. Обясних проблема и попитах възможно ли е да се оправи или да си купя нужните части и просто да ми ги монират (става въпрос за средно гърне) Няма проблем ще оправим всичко. Всичко вървеше добре докато не закарах
  • #24
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Костадинов ( преди 2 години )
    В оторизираните сервизи .често дори не сменяват и масления филтър а само добиват масло на гаранционните.клиентът няма възможност да присъства.
  • #23
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Клиент ( преди 2 години )
    ТРИМА майстори ми ремонтираха стартера, като всичките казваха, че са сменили: четки, втулки, силово реле и още каквото се сетят. Чак при четвъртия се откри проблема: лоша ( изгнила) маса между купето и двигателя, като ми взе само 30 лв. А на предните трима платих общо към 800 лв.