IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-големият кросоувър на Volkswagen получи спортна версия

Atlas Cross Sport GT засега е само в една бройка и няма да се продава

Aмериканското подразделение на Volkswagen представи „напомпана“ версия на най-големия си кросоувър - Atlas, който на някои от пазарите се предлага под името Teramont. Автомобилът получи двигател, който развива 300 к.с., 22-цолови джанти с необичаен дизайн, а също така и специални спортни седалки.


VW Atlas Cross Sport GT


Кросоувърът беше създаден специално за дебюта на новите Golf GTI и Golf R на пазара в САЩ, като самият Atlas Cross Sport GT няма се появи в серийно производство, а ще бъде използван само за рекламни цели. Не е изключено обаче това да се промени след време и моделът са излезе в малък тираж.

Под капака на Atlas Cross Sport GT е разположен 2.0 TSI турбо двигател с 300 к.с., който се поставяше на предишния VW Golf R. Моторът е съчетан със 7-степенна „роботизирана“ скоростна кутия DSG и система за задвижване на четирите колела 4Motion. За сравнение, най-мощната версия на Atlas произвежда 238 к.с., като разчита на 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Още снимки на спортната версия на Atlas - вижте в галерията:


Разликите във външния вид се ограничават с нови джанти и надписите на модела. В салона има 4 отделни места със състезателни седалки Recaro, а на централния тунел е поставен оригинален лост за управление на трансмисията с топче. Интериорът има сини контрастни детайли на седалките, волана, таблото и вътрешната част на вратите.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    hahahah ( преди 2 години )
    Мексиканския Таурег
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    sam ( преди 2 години )
    тук в щатите това е егати шлепа... таурег е на светлинни години като качество и комфортизработката му е на ниво поло ако не и по зле...
  • #2
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Европееца трябва да плаща за екология и безопастност над 130 хил. за туарега.Аз съвсем сериозно се замислям да си внасям кола от САЩ, след като почнаха и за Киа да искат по толкова тука.
  • #1
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Този СУВ не е като Туарег, който бие в премиум клас, тука това е един супер достъпен СУВ като цена, по-голям от Туарег, с габарит като на БМВ Х7 и GLS на Мерцедес, цената му стартира от 30 000 долара това са 48 000лв. си е направо подарък, незнам защо обаче не се предлага в Европа, може би ВАГ смята че европееца е твърде богат и изтънчен за такава евтина машина. И на вид хич не е лош.