IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault започна да излиза от дупката

Френската група отчете 1.42 милиона продажби за полугодието, най-голям e ръстът при Lada

Френската група Renault започва да излиза от дупката, в която се озова в последната година и половина, ако се съди по данните за продажбите през първото полугодие. В петък компанията обяви 18.7% ръст в доставките в сравнение със същия период на 2020 година и макар все още да е под резултатите си от 2019, тенденцията изглежда положителна.
 
  
Renault
Стратегията на Лука де Мео бе да намали разходите и броя на предлаганите модели, като наблегне на най-доходните. На 30 юли ще разберем доколко е успешна тя за момента
  
   
За шестте месеца групата е продала 1 422 600 автомобила. От тях 901 500 се падат на марката Renault, която отчита 18.5% ръст на годишна база. Продажбите на Dacia са 262 814 бройки, или с 24.5% повече от същия период на 2020. При Lada продажбите са 200 219 автомобила, или ръст от цели 51%.

През 2019 Renault бе втората най-продавана марка автомобил в Европа след Volkswagen. Кризата в алианса с Nissan, започнала със скандалното отстраняване на шефа Карлос Гон, обаче тласна продажбите надолу. През 2020, засегната едновременно от Covid и от драстично влошените финанси на Nissan, френската група обяви най-лошия финансов резултат в историята си - загуба от над 8 милиарда евро. Новият главен изпълнителен директор Лука де Мео обяви програма за съкращаване на разходите, за намаляване на броя на предлаганите модели и версии, и за акцент върху онези от тях, които носят най-добри печалби.
 
  
Lada Niva Travel 2021
Новата Lada Niva Travel. Руският бранд има най-голям ръст в групата за първото полугодие на 2021
  
  
Още не е ясно доколко последната част от плана дава резултат, защото Renault ще обяви финансовите си показатели за полугодието на 30 юли. Но шефът по продажбите Фабрис Камболив намекна, че нещата вървят добре и че модели като хибридната версия на Clio се радват на добро търсене, което позволява на компанията да търси по-високите ценови сегменти.

0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Парен чук ( преди 4 месеца )
    До смехуркото 9 то добре, че е Рено да издърпа и "якия премиум от Щутгарт", че те от якост вече и един двигател кат хората не могат да направят....
  • #15
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Чук ( преди 4 месеца )
    Че то ако Рено е било в дупка, сичкуту немски леген е бил в кратер)))))
  • #14
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 7,чул не до чул,бая си блял,защото Рено в големият процент са частници и държавата не иска да изпуска апетитната хапка от сигурен доход. За качеството четеш явно само немски класации и такива за автомобили ента употреба,макар,че и те доста промениха мнението си спрямо Рено в последните години към положителни впечатления и отзиви.
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 4,върни паметта си назад преди едно 20+ години и ще разбереш и прозреш истината. Преди горе долу толкова време Рено с К.Госн спаси Нисан от фалита в който бяха изпаднали. Преди да пишеш се запознай с историята,когато тя ти липсва си дърво без корен,с две думи нищо.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 1 това за Шкода/проблем-това е превода на името и/ е за 1 година,а тук даднните са за 6 месеца.
  • #11
    1 rate up comment 10 rate down comment
    кака Пена ( преди 4 месеца )
    чи то реното ако излезне от дупката ше омре вее! нъл е кола за мишоци ...
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Пут кин ( преди 4 месеца )
    Ако не бяха *** на Нисан да дърпат Рено към дъното, франсетата нямаше да са толкова зле, сега след като се разделиха Рено пак дръпнаха нагоре.
  • #9
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Карач ( преди 4 месеца )
    Браво на Рено, добре, че бяха те та да издърпат Лада от блатото в което бяха. Те колхозниците без чужда помощ нищо немогат да свършат!
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    А тойота как съществува дето са "производител номер 1 в света"
  • #7
    3 rate up comment 14 rate down comment
    от коя дупка? ( преди 4 месеца )
    няма друга фирма на 9 млрд. евро загуби, на постоянни финансови животоподържащи системи от държавата, на последно място по качество и надеждност във всички класации и още да съществува! аферим ...