IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru Outback на старо – за какво трябва да внимавате

Ето ги най-често срещаните проблеми на четвъртото поколение на модела

Сред употребяваните кросоувъри и всъдеходни комбита няма много модели, които могат да се похвалят с надеждността на Subaru Outback. Неговото четвърто поколение се произвежда през периода 2009-2014 година, като сега се радва на стабилно търсене на пазара на автомобилите втора ръка. Това обаче не означава, че този модел е безпроблемен. Той също си има своите слабости, за които трябва да внимавате.


Subaru Outback


Четвъртата генерация на Outback беше приета добре на пазара заради сериозните промени спрямо предшественика, като сред тях е и увеличеното вътрешно пространство, особено в краката на пасажерите на втория ред.

Моделът се предлага със фирмената система за задвижване на четирите колела на Subaru, като може да се избира между 2,5-литров двигател с 4 цилиндъра, развиващ 170 к.с., или 3,6-литров с 6 цилиндъра, чиято мощност е 256 к.с. Скоростните кутии са 6-степенна механична или Lineartronic CVT за по-слабия мотор и 5-степенен автомат за по-мощния.


Subaru Outback


Произвеждано до 2014 година това Subaru си спечели репутация на надежден автомобил, така че цените му на старо не спаднаха значително. Любопитното е, че някои бройки от третата генерация на модела с повече екстри и по-високи нива на оборудване дори са по-скъпи. Не бива да се забравя, че автомобилът вече на възраст на повече от 7 години (може да бъдат дори 11 за най-старите екземпляри), така че колкото и да е надежден, проблеми вероятно ще се появят.

Всичко това накара експертите от изданието Autoevolution да посочат най-сериозните проблеми, които могат да се появят при четвъртото поколение на Outback, както и какви са начините те да бъдат избегнати или предотвратени.

Проблеми при четвъртото поколение на Subaru Outback (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хайл ( преди 2 години )
    Коментара ми е до Камен
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хайл ( преди 2 години )
    Прав си,че всичко е от поддръжката-маслото максимум 10 000 км с филтри и то с хубави,през 2-3 месеца на канала за оглед на кутия /автоматик/ и диференциали,масло на кутията на 45-50 000 км с филтъра и промивка.за горенето-в града зимата ми е стигало 16/100 но на дълго и нормално каране 7-8 / 100 км...2 литра мотор
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гъбаря ( преди 2 години )
    2,5 ,2006, 300000км ръчна, с бавни, долива се, но много ама много зависи как я,караш, с колко-над 160 вече гълта масло/то за бензина ясно че е бяс/. Ако си караш лежерно няма да бутне. За сервиза доста неща съм правил, но такъв дето му се налага да кара и да не прави кола поне покрай мене няма-да знам, че е клише. Защо карам Субару - карам навсякъде, климатичните условия не ме интересуват, тубата е пълна с разни изпълнения с нашите коли, пробвал съм ги всички, защото ми се е налагало-вярно е.
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Камен ( преди 2 години )
    Колко от вас дето пишете глупости го правите от опит? Карам 3.0 с 245 коня вече 9та година и колата не е мръднала. Не знам какви са тия 2к лева за скорости и тем подобни. Да лакома е за бензин, *** който го притеснява разхода да си вземе малолитражка, аз моята си я карам само със 100 октана. И да не е от най-евтините за поддръжка, но ако се обгрижва добре и редовно, колата е много надеждна
  • #12
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Гражданин ( преди 2 години )
    Пълен таралясник!Скъпа и сложна поддръжка!Висок разход на масло и гориво!Сложни и скъпи ремонти!Скъпи части!
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Легаси ( преди 2 години )
    Имам легаси 2.0 лт и вече 130 000 км и никакви проблеми...тия писаните са за коли над 500-600 000 км купени "ноф фнос" с сервизна история от един и същи печат и надпис "motor maslo"
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Павел ( преди 2 години )
    Много надеждна кола, няма що!
  • #9
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Емо ( преди 2 години )
    Имам outback 3000 кубика,2003г.260000км.Още не съм правил скоростна кутия,нито двигател.По-*** коментари от тези горе ,не бях чел.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    *** работа нищо не казах те .
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Почти ( преди 2 години )
    Имах боксер от 1.6 до 2.5 без 3.0 които са еднакви всичките без шестака. Харчат извън града 9+ на сто, градско 18. Много проходими, сменял съм скорости, въздушно окачване и др.