IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW намалява себестойността на колите си с 25%

Скоро ще правим по 3 милиона автомобила годишно, казва членът на борда Милан Неделкович

BMW ще намали себестойността на автомобилите си с цели 25% през следващите три години, съобщи Милан Неделкович, член на борда на директорите и завеждащ производството, в интервю за Handelsblatt. Понижаването на производствените разходи е единият ключов момент от икономическата стратегия на компанията, а другият е повишаване на производството до поне 3 милиона автомобила годишно.
 
  
Милан Неделкович, BMW Group
Понижаването на себестойността ще увеличи осезаемо маржа на печалба на BMW, но според д-р Неделкович няма да е за сметка на вложените материали или развойната дейност
   
   
Според Неделкович намаляването на разходите ще дойде най-вече от допълнителна дигитализация в производството, по-добра логистика и по-ефективно натоварване на заводите на компанията.

"Искаме да имаме производствен капацитет от над 3 милиона автомобила към 2030 година", обяснява Неделкович. Понастоящем капацитетът на германската група е около 2.5 милиона бройки. Основната експанзия ще е в Китай, където заводите ще бъдат разширени до годишен капацитет от 700 000 автомобила. Основен производствен център обаче ще си остане Европа, с около 1.6 милиона капацитет.
 
   
BMW New Class
   
   
Роденият в Сърбия Неделкович, започнал в компанията като обикновен стажант през 1993, е бил управляващ директор на заводите в Лайпциг и Мюнхен, преди през 2019  да бъде избран за член на директорския борд на BMW. Пред Handelsblatt той пояснява, че големи икономии се очакват от бъдещата нова платформа, наречена "Новата класа" в чест на емблематичната моделна гама от края на 60-те. "Производството на Новата класа ще е много по-лесно, защото с нея ще намалим не само сложността на продукта, но и ще опростим производствения процес", обяснява д-р Неделкович. Благодарение на партньорството с NVIDIA в бъдеще всички производствени процеси ще бъдат дигитализирани и визуализирани.


 

0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    хехе прсташкото ти германофилско заяждане ми е ясно характерно е за индивидите населяващи Бе ГеИмаше статии по темата в медиите преди години вземи попрочети и се образовай как от бмв звънят на Меркел да спира прокарването на новите еконорми защото бмв не ги изпълняват а и няма как да ги изпълняват в тия В8 и в12
  • #3
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Меркел ги бута ..." , че и други там бисери! Пред такова детайлно "познаване" на германската действителност, можем само да замълчим!! Явно на някои хора жегата не понася!
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Странно ( преди 2 години )
    Добре че Меркел ги бута напред с тия мощни коли никакви еконорми не спазватИли да се каже че има еконорми и да ги спазват всичкиИли да се каже че няма нужда от такива и всички да слагат мощни двигатели Какви ся тия закони за едните може за другите не или правим нещо или не го правим
  • #1
    23 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Намаляват себестойността увеличават цените.