IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германци посочиха най-чупливите автомобили на старо

Тези 8 модела трябва да бъдат избягвани на всяка цена

Германското автомобилно издание Auto Bild публикува списък с 8 автомобила, които е най-добре да бъдат избягвани на вторичния пазар. Проблемите с тях са неизбежни, дори ако се купуват от първи собственик и той е карал много внимателно.

Оценката на тези превозни средства се базира доклад на организацията за технически надзор TUV (Technischer Uberwachungsverein), който включва резултатите от проверката на повече от 8 млн. употребявани автомобила през 2021 година. В доклада се посочват и слабите места на всеки от моделите.
 

Най-ненадеждните употребявани автомобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #45
    58 rate up comment 6 rate down comment
    Румен ( преди 2 години )
    И моето Рено има проблеми с осветлението - на 6-тата година изгоря крушка за осветление на задния номер.
  • #44
    63 rate up comment 5 rate down comment
    Жоро ( преди 2 години )
    Кажете на такситата, че Dacia Logan е чуплива, да се посмеят. И че има "загуба на масло в двигателя и скоростната кутия. ... и уязвимо окачване."
  • #43
    38 rate up comment 4 rate down comment
    До 41 ( преди 2 години )
    Ми има *** които не знаят че петте звезди са Реното, което апропо прави от бая време двигателите на премиум дърветата от Щутгард
  • #42
    34 rate up comment 5 rate down comment
    Ха ха ха ( преди 2 години )
    И от кумова срама само един немски дарак леген, не че другите са по добри де, пък "премиумите" са мноу фешън на 30-40 к фърлят ьвигатели, кутии и квото се сетиш
  • #41
    35 rate up comment 3 rate down comment
    Жоро ( преди 2 години )
    Е как така немците не вкарват нито една немска кола в списъка? (Volkswagen Sharan се сглобява в Португалия" )Проблеми с осветлението какво значи? Горят крушки?
  • #40
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Ради ( преди 2 години )
    Че във БМВ и Мерцедес също има *** ха ха ха
  • #39
    53 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам фолксваген Кадизакумено от мен през 2012 . На 60 години съм и не съм състезател. Колата е фабрично направена на пропан-бутан. Бях много неприятно изненадан ,че на 203000 километра трябва да сменям двигател! НИКОГА повече фолксваген! Това ми е мнението за немските коли!
  • #38
    40 rate up comment 7 rate down comment
    Умен ( преди 2 години )
    Не знам колко *** трябва да си да си хвалиш колата, колко била хубава, здрава и т.н. и в допълнение да плюеш по другите марки.Карай си автомобила и си свиркай, какво има да избиваш комплекси с вещ, макар и относително скъпа.Ако е някое лъскаво Ферари или Ламборджини, то само говори за себе си, ако не е, какво има да го рекламираш толкова.Немците много разбирали как се правят коли, италианците не разбирали, а най разбират българите кой са най-здравите 20-30 годишни коли
  • #37
    17 rate up comment 49 rate down comment
    Merato ( преди 2 години )
    Как може да сравните немския автомобил с рено или дачияТова е 5 звезди хотел с палатка Но явно хотелът сте го видели само одвън
  • #36
    46 rate up comment 8 rate down comment
    Пунто ( преди 2 години )
    Бивш притежател на Пунто 2011 година съм. За 145000 км. смених само накладки. Колата беше закупена нова. Смених я с Типо дизел, много добра кола. За две години и 57 000 км. само масла и филтри.