IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota падна от 3000 метра височина

Здравината на пикапа Hilux беше проверена със странен експеримент (ВИДЕО)

Екипът на предаването Top Gear вече веднъж изпробва здравината на японския пикап Toyota Hilux, като го качи на 60-метрова сграда, преди да го разбие в земята на YouTube-каналът WhistlinDiesel отиде по-далеч подложи модела на още по-сурово изпитание, като го хвърли от 3000 метра височина.


Hilux хеликоптер


Изпитателите издигнаха Hilux в небето с помощта на хеликоптера Kaman K-Max, като при първия опит пикапът беше пуснат от 150 метра. Автомобилът се приземи на капака си и рамата му се счупи, като предните и задните колела се озоваха близо едни до други.

След това пикапът беше вдигнат на 3 километра височина, откъдето беше хвърлен. Автомобилът се нуждаеше от 29 секунди, преди да достигне до земята. След като набра огромна скорост, той се разби и стана на палачинка, като това не е преувеличение.



Странното е, че именно Toyota Hilux беше подложен на подобно изпитания. Още тестовете на Euro NCAP показаха, че това не е най-здравият и най-безопасен автомобил. Базовият вариант на пикапа, който е без допълнителни системи за сигурност, получи само 3 звезди от оценяващите експерти.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Whiplash ( преди 1 месец )
    Новите краш тестове ме кефят! Ако го пробват с Лада сигурно ще направи земята на палачинка, а по ладата ще има само няколко драскотинки :D
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Това не е ( преди 1 месец )
    най здравият автомобил!!! До това заключение са стигнали, понеже това му е предназначението трябваше и те да са вътре за да е по достоверно.
  • #16
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колеги, споровете Ви са толкова безмислени колкото са безмислени и подобен тип клипове. Само отнемат време на тези които ги гледат и хабят ресурси и енергия за .... Който не харесва тойоти да не ги купува, да не ги кара! Пазара определя до колко хубави са или не!
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мухаха Ами Lexus LS 400 - 1989- 1995г. 1700кг.-1750кг. Mercedes W140 1991-1998 - 1900kg - 2250 kg.Толкова за германците. Една модерна, лека платформа не могат да направят, пък какво остава за двигатели, електромобили или високи технологии.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мухаха Ами Lexus LS 400 - 1989- 1995г. 1700кг.-1750кг. Mercedes W140 1991-1998 - 1900kg - 2250 kg.Толкова за японцитегерманците. Една модерна, лека платформа не могат да направят, пък какво остава за двигатели, електромобили или високи технологии.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мухахахахахаха. Ами Lexus LS 400
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Спирачките на Тойота са изрядни , имаше сервизна акция за определени бройки Приус,които при много студено време имаше възможност да не се задействат достатъчбно.Но тва са нормални сервизни акции за всеки производител в света,такива правят БМВ,Мерцедес заради течащи горивни помпи и пожари и др. Не ме карай да цитирам. Приус не харчи повече от БМВ М3, това е фейк статия. Карат Приус на пъкна газ по писта,което е абсурдно за един хибрид. Приус харчи 4./100 градско и 5 извънградско.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Как какви технологии ( преди 1 месец )
    Как какви технологии, тия за които германците си плащат патентите на Тойота, БМВ официално,другите направи си крадат.Хибридната система Тойота е японска, има точно един патент за една част от хибридната система при хиляди отделни части,за която Тойота плащат на изобретателя. Това е напълно нормално,защото неговото решение е най-евтино и за Тойота е по-евтино да му плати патент отколкото да налива пари в разработка на същия компонент. Колите им ускоряваха заради грешно захванати стелки и зара ...
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хахахаха ламарината не предпазва при удари,а купето и стоманата, ти си яко глупав бе
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какви технологични хибриди бе те до миналата година бяха с никел метал хидритни батерии, за всеки средно интелигентен това са най-стрия и скапан тип батерии, хибридната им система е крадена от чужди патенти и бяха съдени и плщаха на хората от които са крали, колите им сами ускоряваха, спирачките им не работеха, след като им спряха моделиге, милиони бройки обратно в сервиза, при сравнение с М3 Приус с 90к.с.харчи повече гориво от БМВ М3 пълен смях. Това е най-пропадналата марка евър.