IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо новите двигатели прегряват по-лесно?

Причините са както в конструкцията, така и в някои действия на шофьора

Двигателят на всеки съвременен автомобил може да прегрее, като това става неочаквано за собственика. При това, опасността от подобна повреда е по-голяма при новите турбомотори, които се нагряват повече от старите атмосферни агрегати. Да, те използват модерни технологии, но въпреки това надеждността им в някои отношения е по-ниска.

С увеличаване на температурата расте и коефициентът на полезно действие, но път материалите на конструкцията, а също така маслото и другите смазки си имат лимит на работоспособност. И когато той бъде превишен, се появят проблемите. Ето кои са основните причини за прегряване според експерти.

Защо новите двигатели прегряват по-лесно?(ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Защото са ВАГ?
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    .....колко *** и упорит е шофьорът на автомобила.
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    Грешките са много в тази статия. Първо защо с покачването на топлината расе КПД на двигателя?Второ говорят за съвременни автомобили, а споменават за мръсотиите между радиаторите. Че тя моята Темпра е 28 годишна и има климатроник. Явно все още се води съвременен автомобил. Трето не е задължително, че баирите са само в планините. Има баири и близо до морското равнище. Там загряват ли двигателите? Четвърто, всеки един двигател като го претовариш ще прегрее. Зависи само от едно нещо...
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Повечето неща са принципно верни. Освен че по-високата температура на двигателя води до по-високо КПД. По-скоро са имали предвид по-високата температура на горене, а не на охлаждащата течност.Относно антифриза, се има предвид разреждането на антифриз концентрат. Никога не се налива чист концентрат, а само разреден.
  • #1
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Честно казано от къде ги вадите тия статии? Кои нови двигатели? На кои нови коли? В ниския клас ли във премиум класа ли? Те хората правят колите вече с по 500-600к.с., да не мислите, че не могат да изчислят колко голям да е радиатора на охлаждането, имат и интеркулери, въобще как може да си помислите, че ще сложат малко радиаторче? И как да объркаш антифриза? Отиваш избираш си антифриз, там си пише до -30 или -30 или -60 градуса.. Каква дестилирана вода ще доливаш? Какви са тези глупости?