IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe – повече лукс и нови настройки на окачването

За първи път в историята си моделът ще се предлага във вариант с 5 места

Компанията Mercedes-AMG обнови модела си GT 4-Door Coupe, като направи незначителни промени във външния вид и интериора, но добави няколко допълнителни цвята, както и нови настройки на адаптивното окачване.


Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe


Купето с 4 врати вече ще се предлага в цвят Rubellite Red металик, съчетан със сребърен хромиран външен пакет и специални направени за този 21-цолови джанти AMG. В интериора е включена кожа напа, елементи от дърво и нов волан AMG Performance с две спици. Този вариант на салона се предлага като опция за версиите с 6-цилиндров мотор и стандартно за тези с V8.

Новият волан разполага с сензорни контроли за бързо управление на различните настройки на шофиране и на екраните на цифровия панел. По повърхността му са разположени повече сензори, които следят за разположението на ръцете на шофьора. Когато колата вече не получава „обратна връзка“ от шофьора, тя издава звуков сигнал и ако не последва реакция, се активира системата за аварийно спиране.


Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe


За първи път в историята си Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe се предлага в конфигурация с 5 места. Моделите 43 и 53 използват досегашните 3,0-литров двигатели с 6 цилиндъра с допълнителна система EQ Boost, като мощността им си остава непроменена – 362 и 429 к.с. По-слабият вариант ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,9 секунди, а по-мощният – за 4,5 секунди.

Що се отнася до моделите 63 и 63 S, задвижвани от V8, от Mercedes-AMG обещават да разкрият данните за тях на по-късен етап. Това, което се знае е, че версиите с 8-цилиндров мотор ще получат напълно преработено адаптивно окачване AMG Ride Control +.

Още снимки на обновения Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe - вижте в галерията:


При него в близост до амортисьорите са инсталирани два нови клапана, които позволяват по-бърза и по-точна реакция в зависимост от избрания режим. Така автомобилът става „по-мек“ или по-спортен в зависимост от избора на водача. Система за управление на окачването анализира поредица от данни в реално време, включително ускорението и вида на настилката, за да адаптира реакцията на автомобила в рамките на милисекунди.

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500