IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет технически решения в колата, които шофьорите не харесват

Някои от функции са неудобни за ползване, а други - дори опасни

Броят на електронните системи в автомобилите непрекъснато се увеличава с навлизане на нови технологии, а инженерите се опитват да се борят с излишното тегло на превозните средства. Специалистите по маркетинг, на свой ред, също дават своя принос, като се опитват всячески да съкратят разходите. В крайна сметка излизащият от завода автомобил е получил някои технически решения, които определено не се харесват на шофьорите.

Любопитното е, че те са направени именно с цел да улесняват хората зад волана, но вместо това срещат тяхното неодобрение. Изданието AutoExpert посочи 5 такива системи и функции, от които шофьорите по-често се оплакват, отколкото хвалят.

Пет технически решения в колата, които шофьорите не харесват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Доста колеги не си дават сметка, как работи ESP-то, а коментират, че и за блокаж на диференциала коментират ...
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Trollhatan ( преди 3 месеца )
    Бащата хвърли патерицата от сааба щото като го взехме си помисли че са ни го продали с различна резервна гума.
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нито едно не ми звучи като недостатък, освен сложното меню, което обаче пък предлага възможности. ESP-то не пречи на модерен автомобил, защото той обикновено си има и система срещу буксуване (фалшив блокаж на диференциала). Който иска, нека си разнася цяла резервна гума. Имам над 500 000 км и за това време не съм сменял повече от 5 пъти спукана гума! Ако карате със стари или недобре напомпани гуми е друго. Обзорът назад се решава с камери.
  • #11
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Моля не тръгвайте на път с изключено esp, това е доста неприемливо.
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бмв ( преди 3 месеца )
    Докато се подкара режим рацер е мъка, но въднъж включи ли няма излизане кекекеке
  • #9
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    По лесно пък от тъча няма. Едно време с лоста отстрани да не беше лесно и неотвличащо внимание. Отделно Инсигнията мисля беше имаше около 60-70 копчета и превключвателя....
  • #8
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Моя esp като го изключа и стои изключен съвсем за кратко време. Целта е да излезеш от кал.Колите не ги правят за ***, естествено че ще се вккючва.
  • #7
    38 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 месеца )
    А, да колегата отдолу ме спечели със "старт-стопа" най-безумно глупавата "екстра" и понякога опасна измишльотина в новите коли. Понякога ми иде да измаам бутона с чук, че белки се изключи завинаги
  • #6
    21 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Освен за горди собственици на 20+ годишни БМВ-та , не се сещам за други които да изключват ESP . На моята никога не съм го правил, даже и от любопитство.
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мен пък ме е яд, отварям багажника и виждам чисто нова резервна гума 225/50 на няма и 5 години, но се оказа че ecocontact 5 със индекс (V)вече няма и не мога да я ползвам...