IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият VW Multivan - дизайн в стила на Golf и хибридно задвижване

Седмото поколениe сменя платформата и получи разширени възможности за трансформация

Компанията Volkswagen представи новото, седмо поколение на минивана си Multivan, което получава индекс T7. Моделът преминава на нова модулна платформа, получава хибридно задвижване и салон с разширени възможности за трансформация.


VW Multivan


Дизайнът на Volkswagen Multivan следва стила, наложен от осмото поколение на Golf, от който е взета светодиодната оптика с характерна форма. Някои от останалите елементи са взаимствани от предшественици на минивана. Например, хоризонталната лента около каросерията препраща към Multivan T3 (произвеждан от 1979 до 1992 година), а капакът напомня за четвъртото поколение (1990-2003 година).

Що се касае до интериора, третият ред седалки, които образуваха цял диван, са заменени от отделни кресла с олекотена конструкция. Те може лесно да бъдат свалени и така да се увеличи свободното пространство в салона. Вторият ред седалки се въртят на 180 градуса и пътниците могат да седят лице в лице.


VW Multivan


Шофьорът има на разположение 10,25-инчов виртуален приборен панел Virtual Cockpit, сензорен екран на информационно-развлекателен комплекс, а също така и проекционен дисплей, който за първи път се появява на лекотоварни автомобили на Volkswagen. Като опции за модела се предлагат панорамен покрив, състоящ се от две секции, и люк с електрическо управление.

При смяната на поколенията Multivan преминава на модулната платформа MQB, която е в основата на повечето съвременни модели на германския концерн. Това позволява поставянето на хибриден агрегат, състоящ се от 1,4-литров бензинов турбодвигател и електромотор, захранван от батерия с капацитет 12 кВт/ч. Сумарната мощност на системата е 218 к.с.


VW Multivan


В гамата двигатели на минивана попадат още два бензинови турбомотора с обем 1,5 и 2,0 литра, развиващи 140 и 205 к.с. Като алтернатива се предлага и 2,0-литров турбодизел със 150 к.с.

Новият Multivan получава много системи за безопасност и асистенти на водача - 34 на брой. В стандартното оборудване влизат система за аварийно спиране и за поддържане на лентата на движение. Моделът е оборудван с Car2X - комуникационна система, която позволява на Multivan да общува с други превозни средства и инфраструктурата, като информира водача за потенциални опасности в района. Има и система за полуавтономно движение IQ.Drive с адаптивен круиз-контрол.

Още снимки на новия VW Multivan - вижте в галерията:

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Като ен могат да правят дизел фолксвагенче,защото са технологично изостанала компания, по-добре да ги спрат от производство отколкото да плащат глоби заради измами с двигателите по целия свят и да си купуват дизели директно от БМВ или Хонда. А може и от Исузу.
  • #2
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Дано посегнат точно на 2.0 D, така или иначе работи като трактор, има турбо-дупка, трака и замърсява. Добре че ще излезе от употреба така или иначе. Фолксваген обяви,че няма да разработва нови дизели. Едно прекрасно решение. И без това бяха фалшиви и платиха толкова глоби,че не могат да ги избият с печалби от тия редосеялки.
  • #1
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Квото искат да правят , но да не посягат на 2.0 Д,