fallback

Руската лимузина ще получи водородно задвижване

Серийното производство на първия модел на Aurus стартира

Хибридният силов агрегат на новата руска марка Aurus ще бъде оптимизиран, за да отговаря на екологичните условия. Той ще получи допълнителна електрическа мощност, но самият мотор ще претърпи даунсайзинг. Освен това, представителната лимузина Senat ще се предлага и във версия с водородно задвижване.

Всичко това стана ясно по време на официалния старт на производството на Senat, което ще се осъществява в свободната икономическа зона "Алабуга" в Татарстан. Засега от конвейера в завода ще слизат само лимузини Senat, които се задвижват от 4,4-литров V8 с два турбокомпресора, електромотор с 62 к.с. и 9-степенна скоростна кутия KATE. Съвкупната мощност на системата е 600 к.с.

Представители на компанията-производител не разкриха други подробности по преминаването към водородно задвижване, но показаха завършен прототип на Auris Sedan. И допълниха, че вече имат на разположение достатъчно технологии, които могат да бъдат използвани за подобряване на екологичните характеристики на модела.

Плановете на Aurus на първо време предвиждат производството на 5000 автомобила годишно, като от тях 600 ще се падат на лимузината Senat. От догодина към нея ще се присъедини и кросоувърът Komndant, на който трябва да се падат основна част от продажбите. По-късно на конвейера ще бъдат качени микробус и по-малък седан.

Продажбите на Aurus Senat в Русия вече стартираха, като базовият седан е оценен на 201 000 евро, но първата серия е по-скъпа - 245 500 евро. Това е повече от Mercedes-Maybach S-Class на местния пазар, при който цените стартират от 223 000 евро.

Снимки: Motor

fallback
  • #7
    Съветските Болни ( преди 3 години )
    По заповед на Жужин трябва да направят версия не на водород а на Одеколон и Бояришник.Винаги съм се чудел на ,,братушките,, защо се излагат с опити да правят коли или пълни копия на други както това недоразумение копирано от Ролс Ройс пълен смях
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Пълен шит!
  • #5
    Андрей ( преди 3 години )
    Като гледам сякаш са го дялали на банциг
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако някой все още е имал съмнение, че водородът е обречен - руснаците забиха финалния пирон. С каквото и да се захванат - пропада.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    А инсталация за самогон в багажника кога?
  • #2
    бо ( преди 3 години )
    Колко ли пари са се изръсили да купят на старо някой РолсРойс, та да го разглобят до основи,че то така без да откраднат нещо рашките, няма как да свършат кавато и да е работа. Те и японците почнаха така навремето и корейците и китайците, ама после се развиват в правилната посока, а тези освен да покажат че имат най-голямата бомба на света явно за друго не им стига акъла...
  • #1
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    Колко ли руснака ще измрат от мизерия, за да финансират това производтсво? При тези цени ще има фалиит до 2 години. Още повече като се има впредвид, че руската сглобка между западните части може да има луфтове и хлопане.
fallback
Последни