IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus RC F показа на Mercedes-AMG C 63 S, че мощността не е всичко

Вижте как се справят двете спортни купета в студени и влажни условия (ВИДЕО)

На хартия Mercedes-AMG C 63 S Coupe безспорно е по-бърз от Lexus RC F, но какво се случва, ако двата спортни модела бъдат изправени един срещу друг в студени и влажни условия? На този въпрос се опитва да отговори екипът на MotorMag, който организира надпревара между двете коли за ускорение на права отсечка.


Lexus RC F срещу Mercedes-AMG C 63 S


Идеята на теста е да се постави фокус върху ефективността на гумите при студено и влажно време. В случая, Mercedes-AMG C63 S Coupe използва фокусираните върху максимална ефективност Michelin Pilot Super Sport, докато Lexus RC F е качен на Michelin Pilot Sport 4S, които не са толкова добри на сухо, но се представят отлично на мокра настилка.

Разликата в качеството на гумите би трябвало да бъде компенсирана от мощността. Lexus RC F се задвижва от 5,0-литров атмосферен V8, развиващ 472 к.с. и 525 Нм, докато Mercedes-AMG C63 S Coupe разчита на 4,0-литров V8 с две турбини. Мощността на мотора е 503 к.с. и 700 Нм. И двата модела са със задно предаване.



В първото състезание Lexus се справя доста по-ефективно от съперника си, който се бори за по-добро сцепление на старта. В края на отсечката купето на Mercedes-AMG намалява изоставането си, но губи надпреварата.

Второто състезание завършва по същия начин, като резултатите сочат, че победителят е постигнал ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди и е изминал 1/4-миля за 13,3 секунди. На модела на Mercedes му трябват 5,7 секунди за ускорение и 13,6 секунди за изминаване на разстоянието.

Снимка и видео: MotorMag

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    А всъщнист всички "всезнайни" коментиращи тук- карали ли сте поне веднъж Лексус? Изобщо сядали ли сте в Лексус? Аз лично карам такъв. Карал съм и Мерцедес....и никога повече няма да си сляза от Лексуса- факт!
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    к. к. ( преди 4 седмици )
    Можеше едната кола да я пуснат и по джанти... Или тест в сняг, единият - с летни гуми. Сцеплението с пътя зависи 100% от гумите, така че за да се сравняват 2 автомобила, трябва да са с ЕДНАКВИ гуми!
  • #8
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    "Спортен снегорин тойта никога няма да покаже нещо на Мерцедес.Това са различни бири." Абе като гледам най-добре си показа задницата на Магарцедеса. При това няколко пъти.
  • #7
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Японският леген ще е изгнил далеч преди да минат 20 г. и за музея няма да са останали дори.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    До 7: Откъде ги измисли тия 100кг? Според официалните немски сайтове, Мангалцедеса тежи 1820 кг, Лексуса - 1845 кг. Не е зле за 1 литър по-голям двигател по който възловите компоненти не са от евтина платмаса.
  • #5
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 4 седмици )
    Лексусът печели, защото след 20 години ще даде същото време. А мерцедесът след 20 години вече ще е рециклиран.
  • #4
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Вчера говорихме точно за технологично изостаналите и тежки платформи на Лескункс: Мерцедесът е почти със 100 кг по-лек, при положение че е с турбо двигател, по-луксозен интериор и по-добро обезшумяване.
  • #3
    13 rate up comment 14 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 седмици )
    Спортен снегорин тойта никога няма да покаже нещо на Мерцедес.Това са различни бири.
  • #2
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 4 седмици )
    Жалки напъни на япончетата за да си вдигнат рехавите продажби
  • #1
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Тишина ( преди 4 седмици )
    Мълчите, а дойчовци?!