IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mitsubishi отбеляза края на Pajero със специална версия

Final Edition получава 7 места и 3,2-литров турбодизел

Един от най-старите SUV на пазара - четвъртото поколение на Mitsubishi Pajero, излезе още през 2006 година, но по-голяма част от неговите системи и агрегати са от третата генерация от 1999 година. В Япония легендарният модел беше спрян още преди 2 години, а сега идва ред и на окончателния край на глобалното му производство.


Mitsubishi Pajero


То ще бъде отбелязано със специална версия от 800 бройки за пазара в Австралия. Машините са със 7 места, като се предлагат в три нива на оборудване. Всяка от тях е със 7 места, като под капака е поставен 3,2-литров турбодизел с 4 цилиндъра, развиващ мощност от 189 к.с. и 441 Нм въртящ момент. Задвижването е към четирите колела и се осъществява с 5-степенна автоматична скоростна кутия.

Всъщност, това си е стандартно Pajero, на което е поставено допълнително оборудване. То включва платнище за завиване, нови стелки, калъф за товари и обозначителни знаци Final Edition. При топ-версията Exceed са добавени кожен интериор, педали от черен алуминий и люк на тавана.

Още снимки на прощалната версия на Pajero - вижте в галерията:


Първото поколение на Pajero излезе още през 1981 година, като моделът е считан за един от най-добрите SUV със задвижване на четирите колела в историята. За 40 години от него са продадени над 3,3 млн. бройки. Името му ще продължи да се използва от по-малкия Pajero Sport, който е базиран на пикапите Mitsubishi Triton/ L200/Strada, Fiat Fullback и Ram 1200.

Снимки: Mitsubishi

0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 седмици )
    Не беше лош джип Паджерото, но последните поколения много им куцаха двигателите. Поне тези предлагани за Европа. Бензиновите GDI - уж директно вплъскване, те си горяха колкото и старите с многоточковия инжекциите, само че много по-сложни и фини. 3.2 дизела - проблемен, скъп за поддръжка, доста гори. И понеже е четири цилиндров е много Шумен и вибрационен.
  • #1
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    най-накрая да спрат този кофти модел... че да почнат по-добре да се продават паркетниците и псевдо сув-муф интерпретациите...