IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Моделите на 2021 година, които ще изкарат до 500 000 км

Повечето от тези автомобили се продават в САЩ, но има и някои за Европа

Конкуренцията на автомобилния пазар е жестока, което означава и по-труден избор за потребителя. Едно от основните качества, които трябва да притежава нова кола, е трайност. Никой не иска за си купи автомобил със страхотни характеристики, който да се разпадне след няколко хиляди километра пробег.

За щастие, на пазара е пълно и с модели, които могат да изминат дори 500 000 км, без да се налагат сериозни ремонти. Обикновено това са големи всъдеходи, но има и няколко скрити скъпоценни камък, твърди изданието iSeeCars, което се занимава именно с проучване на надеждността и дълголетието на автомобилите. Ето и неговите 10 предложения, повечето от които са за пазара в САЩ, но има и такива за Европа.

Моделите на 2021 година, които ще изкарат 500 000 км (ГАЛЕРИЯ): 


0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Старите френски и италиански коли оборудвани с Марели, които оборудват БМВ и от скоро доста японски марки, викаш?
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    fermera ( преди 2 месеца )
    Реално при мен с покупка на ново Infiniti EX 30D на 350 к километра имаше пълно обслужване на двигателя.Верога с водна помпа,ремонт турбина,нови дюзи с датчик на налягане гориво и клапан за излишно гориво.Това ми струва 7500 лева и колата си върви. Засега скоростната кутия не е с6здавала проблеми ,но е време за трета смяна на масло. В САЩ с бензиновите двигатели без турбо могат да го докарат и до 500 хиляди при по топъл климат и по големи разстояния.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колите на 3 години стандартно са на по 100 хил. км. Сега всеки да сметне на колко му а таралясника, който е купил на 10 години уж на 170 хил км, а реално е бил на 350 хиляди, после да добави и това, което е карал. Ако колата е била по-стара при покупката, може и вече да е била на половин милион.
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като знам в момента пазара на чипове, на дали и 200-300 ще изкарат, всички марки. Заради полупроводниковата криза, в момента такива боклучави чипове се влагат във всички автомобили, че старите френски и италиански коли, оборудвани със саджем и магнити марели които бяха пословични с тези проблеми, ще ви се видят песен.
  • #3
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    При добри поддръжка и експлоатация всяка кола достига поне до 500 хил без сериозни ремонти. Но е истинска мъка да прекараш толкова време например в корейски таралясник
  • #2
    17 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Е къде са немските чудеса? А, да, на 150к са им заминали ангренажните вериги вече и на половината от тях водната помпа е отказала и двигателят е за кофата.
  • #1
    3 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тия азиатци са изпили мозъците на краварите