IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Световният автомобил на годината вече е в България

Електрическият VW ID.4 излиза на пазара в 8 различни варианта

Първият електрически "световен автомобил" на германския производител Volkswagen вече е в България. Кросоувърът, който само преди месец спечели една от най-престижните награди в автомобилната индустрия, беше официално представен на церемония в София.


VW ID.4


Освен възможността да пипнат и видят модела за първи път, гостите на събитието можеха да тестват ID.4 на място, и така да бъдат сред първите в страната, които да имат преки впечатления от неговите възможности и поведение на пътя.

Моделът ID.4 е и първият SUV модел от новото поколение електромобили на германската марка, като успешно комбинира външен дизайн и просторен интериор. Кросоувърът на Volkswageх използва последните решения за управление на функциите, контролни прибори и дисплеи, инфотейнмънт и асистиращи системи.


VW ID.4


Електромобилът излиза на пазара в 8 предварително конфигурирани варианта ID.4 - Pure, City, Pro, Life, Business, Family, Tech и Max. Тази стратегия има за цел да направи структурата на моделната гама по-ясна и разбираема за клиентите. VW ID.4 ще се предлага с избор от две батерии. По-слабата е с капацитет 52 кВт/ч, като се комбинира с електромотори със 148 или 170 к.с.

По-голямата предлага 77 кВт/ч, като тя захранва и втори електромотор, който е поставен на задната ос. В случая съвкупната мощност на задвижващата система е 204 к.с., като пробегът с едно зареждане е 522 км (по цикъла WLTP).


VW ID.4


Вече са известни и цените на VW ID.4 за българския пазар. Те стартират от 70 390 лв. за варианта с по-слабата батерия и от от 85 830 лв. за версията с по-мощен акумулатор и два електромотора.

Снимки: Porsche.bg

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Антиток ( преди 1 месец )
    Я си прибирайте тия батерии бе.Да ни убие тока ле.Я марш от тук...Бензак или дизелак това е.Ше му давам аз 70 000 баламурници прости.Кола на ток равно на изпържен на шиш ай бегай.
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бг смешки ( преди 1 месец )
    да малко скъпичка ми се струва колата . и Фолсваген вдигнаха цените напоследък на авотмоболите си ... но излежда добра . взимате на лизинг за няколко години и сте готови . така се прави вече !
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Некакъв ( преди 1 месец )
    VW отдавна не е народна кола. Много алчни станаха и ги пускат много скъпо, а вътре няма екстри, колкото една японска, която почти струва наполовина. Общо взето това се отнася за всички германски марки.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Навремето като бачкахме сезонно в Англия като студенти вместо да се прибираме със самолет както повечето чужденци си купувахме евтини коли с които пресичаме цяла Европа на път за България. Беше голямо шоу и един вид приключение и ексглокзия. Един път взехме едно БМВ за 500 паунда като собственика твърдеше че е счупено и не става за нищо. Оказа се дреболия която я оправихме за 30 мин. на пътя и после яко газ по магистралите. Прибрахме се в България веднага го продадохме за 3000лв. Голям смях.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма никаква далавера да се дават повече от 5000 лева за кола. Новите коли се купуват за кеф и за престиж да се фукаш пред приятелите си колко си успял и богат. А когато просто ти трябва автомобил за предвижване и работа изборът е голям. Има идеални коли за 2500-3000 лв.А това да се изръсиш 70-80 бона за кола е доста глупаво. Аз лично дори и милиони свободни пари да имах пак не бих си купил нова кола тъй като това е една от най лошите инвестиции които човек може да направи.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    70 000лв за базовия ... при положение че Фиат 500-е тежи над 1500кг , този е над 2000 и със 140 коня ще е с динамиката на ВАЗ 2105
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дамян ( преди 1 месец )
    Ганьо никога не е знаел цените на новите автомобили,но когато му кажат цената на нова електричка тя му се вижда прекалено скъпа нищо,че цената е точно толкова колкото и на съпоставим автомобил с ДВГ.Заради новите изисквания на ЕС цените на новите коли стартира от 30 бона освен ако не си купите нова със стари или липсващи системи,а изборът от такива коли е силно ограничен до 3-4 вида една от които е индийската Махиндра.Останалите също не са впечатляващи двуврати Фиат или Рено.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я коментирайте инфутеймънт системата му и по-специално дисплея и бързината им.
  • #5
    3 rate up comment 11 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Хах, кое му е скъпото бе? Едно Ниро с предно и 64 кВтч е 90 бона. Тая кола е pocket money! Подарък! Граби народее!
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 2, моля не обиждай студентите, много са напреднали последно време и някои от тях от 6 годишни цъкат яко.