IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изследване показа какви трябва да бъдат електромобилите, за да се купуват

Експерти посочиха трите ключови фактора за успеха на съвременните коли на ток

Компанията Castrol представи резултатите от проучването си, в които показва, как автомобилната индустрия може да ускори разпространението на електромобили. В изследването са участвали експерти от Castrol и BP, а също така и тимът на Jaguar от шампиона във Формула Е.


Volvo XC40 Recharge


Те посочват три ключови фактора, които ще помогнат за масовото внедряване на електромобили. Основният от тях, според изследователите, е цената. Тя трябва да бъде около 36 000 долара, за да може да привлече повече купувачи.

Вторият факт е намаляване на времето зареждане до 31 минути, а третият - пробегът на един електрически автомобил трябва да бъде минимум 469 км.


Volvo XC40 Recharge


Освен това, в анализа на Castrol се посочват и три основни направления, които също ще помогнат за развитието на електромобилите. Това са съвместни разработки на всички етапи от създаването и производството, сътрудничество между инженерите и производителите (съответно доставчици) на оборудване и осигуряване на достатъчно информация на потребителите. Така ще бъдат разсеяни всички неверни представи за колите на ток.

"Всички експерти са на мнение, че масовото внедряване на електромобили може да стане не по-рано от 2030 година", е заключението на доклада. Подобен срок вече обявиха редица производители, които след 9 години ще продават само коли на ток. Подобни планове вече обявиха Jaguar Land Rover, General Motors, Ford, Volvo и Mini.

Снимки: Volvo

0 от 500