IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Клиенти на Rolls-Royce купуват коли за 1 млн. долара през смартфон

Няколко бройки от лимузината Phantom Tempus бяха пласирани през мобилно приложение

От началото на пандемията от коронавирус все повече хора пазаруват през мобилните си телефони. Оказва се, че освен кафе и дрехи китайските шофьори си купуват и луксозни автомобили. При това от най-висок клас, като те струват 7-цифрени суми в долари.


Rolls-Royce Phantom Tempus


Съвсем наскоро Rolls-Royce е успял да продадени през китайското приложение WeChat няколко наистина уникални машини. WeChat е нещо средно между Whatsapp и Instagram, като основно се използва за изпращане и получаване на съобщения. То обаче дава възможност и за покупка на вещи, като се превръща във важен инструмент за търговия на всяка компания с бизнес в Китай.

И ако много хора с натискане на бутона "Купете сега" си пазаруват кабели за iPhone или копие на играта Call of Duty от eBay, има и такива, които по този начин плащат за лимузина Rolls-Royce Phantom Tempus. Тя беше представена на автосалона в Шанхай през април, като от нея са произведени само 20 бройки.


Rolls-Royce Phantom Tempus


Автомобилът представлява версия на стандартния Phantom, модифициран на тема "Време и пространство". Знаменитият таван "Нощно небе" е преработен с използване на специални оптични влакна, поставени ръчно. На приборния панел са поставени 100 колони от различни форми, направени от алуминий. Традиционният часовник е премахнат, за да може собствениците да се "освободят от ограниченията времето". В автомобила е гравирано времето и местоположението, което е уникално за всеки клиент.

От Rolls-Royce спазват традицията, да не съобщават цената на своите коли, произведени в ограничен тираж. Стандартният Phantom струва 535 000 долара, но се твърди, че цените на версията Tempus стартират от 750 000 долара. С опциите цената на лимузината надхвърля 1 млн. долара, като някои от клиентите са го купили, след като са получили съобщение през WeChat. Това е станало, без дори да видят как изглежда автомобилът.

Още снимки на уникалната лимузина - вижте в галерията:

Снимки: Rolls-Royce

0 от 500