IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Двигателите, поставяни на най-много различни коли

Някои от тези мотори се използват успешно и извън автомобилната индустрия

Икономията на гориво и производителността са основните характеристики на двигателите, използвани в автомобилната индустрия. Има обаче и още едно много важно качество - възможността за тяхното използване в най-различни превозни средства, а дори и в машини, които имат съвсем различно приложение.

Това се отнася както за някои от най-простите двигатели на Fiat, например, така и за един от най-великите мотори на Ferrari, създавани някога. Историята обаче познава много такива примери, за които ще стане дума сега.

Двигателите, поставяни на най-много различни автомобили (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 12 rate down comment
    zApoloN ( преди 2 години )
    Горе-долу хубава статия. Само че по-скоро статия свързана с двигателите от едно време. И дали ще е от едно време или по-скорошната история - факт е ,че липсва истинския рекордьор измежду двигателите поставяни в най-различни коли и това е 1.9TDI на VW (1.8 T също) - освен във VW ги има в колите на поне половината дъщерни дружества - SEAT , SKODA , AUDI ( дори в някой от новите Porsche-та мотора е VW EA888 turbo inline four-cylinder ,който е леко променена версия на култовия агрегат )
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Радославе ( преди 2 години )
    Че са добри, вярно е. Че никой не ги иска, не е вярно. Обаче се чудя в коя махала ти е паркинга. Ама и не ме интересува. Продължавай да стоиш на прозореца.
  • #10
    7 rate up comment 12 rate down comment
    radoslav ( преди 2 години )
    Сега погледнах на паркинга пред блока в който живея ами няма италиански коли.Иначе били хубави разправят.Значи много са добри но никой не ги иска. :)
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 2 и 6 ( преди 2 години )
    Казваш много не ги виждаш? Сигурно си чувал за един популярен виц? Та и ти така.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пише се скрап, но явно разбирането ти за коли е като правописа - скръб ;)
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Петко ( преди 2 години )
    От сегашната история на двигатели можело е да се включи 1.9 мултиджет, всякакви варианти, множество марки, до ден днешен си вървят машинките. Иначе за италиански мотор не мога да кажа лошо, докато виж за френски мога да издам енциклопедия.
  • #6
    11 rate up comment 8 rate down comment
    +++ ( преди 2 години )
    По кой улици говориш че нещо не ги виждам.Италианките са по тротоарите зарязани и чакат общината да ги вдигне за скраб.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Алекс ( преди 2 години )
    Европейските бусове масово са с двигатели Фиат, Пежо и Рено. Това е сегмента в който са най-силни към ден днешен. Едно време много производители ползваха двигатели на Мерцедес и на БМВ, докато не бяха комплицирани и бяха надеждни. Двигателите милионни и са простички, без сложни системи.
  • #4
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    По улиците е пълно с Фиатове и Алфи на по 20 години, ако не си забелязал. Панди, Пунто-та, Кроми, Типо-та, Седичи, Ланчии също. Алфи 156, 145, 166. Що ли ги купуват хората???
  • #3
    10 rate up comment 12 rate down comment
    +++ ( преди 2 години )
    да много добри двигатели правят ама за кратко гледам няма италианки по улиците щот са много убави и не живеят дълго