IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Уникална суперкола изгоря по време на зареждане

Пламналият McLaren 765LT беше гасен повече от два часа

От време на време в мрежата се появят видеа или снимки на горящи на бензиностанции автомобили. В повечето случаи пожарът бързо бива потушен, за да не се стигне до по-сериозни последици. Понякога дори колата бива спасена, но се случва дори пристигналите на място пожарникари да не успеят да се справят.


McLaren 765LT пожар


Това се случва и с една от лимитираните суперколи McLaren 765LT. Нейният собственик спира на бензиностанция в Пенсилвания, за за сипе гориво, но нещо се случва и автомобилът пламва. Служителите на обекта се опитват да помогнат, а след малко пристига и екип на пожарната. Въпреки това, пламъците са потушени едва след два часа.

За щастие, при инцидента няма пострадали, но луксозната суперкола се превръща в купчина метал и разтопена пластмаса. Единствена част, която остава неповредена е капакът на предния багажник. Виждат се и елементи от окачването, но е ясно, че автомобилът е напълно унищожен.


McLaren 765LT пожар


Причините за пожара не се разкриват, като полицията води разследване на случилото се. Същото вероятно ще направи и застрахователната компания, на която и предстои да изплати изгорялата суперкола на нейния собственик. А тя струва 358 000 долара като нова.

Лимитираният McLaren 765LT е произведен в тираж от 765 бройки. Той се задвижва от 4,0-литров турбомотор с мощност 765 к.с., който работи със 7-степенна роботизирана скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,7 секунди.


McLaren 765LT пожар

Снимки: Facebook

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 2 години )
    И съм съгласен с някои коментари долу, и абсолютно не съм съгласен с повечето. Инциденти със запалване на автомобили е имало винаги, и при масови марки, и при екзотични - някои модели като Макларън Сена и малките Ламборгинита са си направо абонирани за това, но най-ужасния такъв дефект е бил при Форд Пинто. Гугълнете името на Ралф Нейдър по този повод. Ужасен е не за друго, а защото шефчетата от Форд са знаели за него и са предпочели да плащат обезщетения, а не да отстранят смъртоносния дефект.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ако имаш смелост можеш да разкажеш на собствениците на изгорелите супер кари как всичко в автомобилите им било мислено до последния детайл
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Даниел ( преди 2 години )
    Не знам дали празните ви глави осъзнават значението на добре конструиран автомобил. А същите тези глави, дали могат да поберат информацията за това, че всяка извивка, всеки въздуховод, дизайна на всичко, мястото на всеки болт и гайка е там и е така направено, защото точно така трябва и всяко едно нещо в такава кола върши някаква работа и не е поставено случайно на място му. За това тази кола струва такива пари, за това има такова поведение на пътя и за това издържа на такова натоварване.
  • #7
    11 rate up comment 7 rate down comment
    До 6 ( преди 2 години )
    Всъщност си е точно така! Масовите автомобили като цяло са по надеждни и по добре конструирани от скъпите и луксозни автомобили които се произвеждат в малки серии.Масовият автомобил е работен кон и трябва да издържа на всякакви издевателства включително и нулева поддръжка за дълги периоди от време. А луксозните и спортните автомобили са изключително кекави и капризни. Трябва много да се пазят и постоянно да се обслужват с най качествените консумативи. Това са просто скъпи играчки.
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    Коли се палят и горят, защото имат гориво, ел. инсталация(мнооогоо) и метал и пластмаса(също доста). И след удар и без удар. Просто за екзотичните коли плаче целият свят. За един Фиат или Опел, плаче само застрахователят. Затова в цивилизованият свят се плащат скъпи застраховки, щото да не плаче собственикът. Техника е - разваля се. Колкото по сложна, толкова по често. И за да не се занулиш след такава случка - застраховаш се. И пак затова, застр. на тия екзотики е доста скъпа, заради рискът.
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Даниел ( преди 2 години )
    Щом българина може да изтърси, че кола от ранга на Макларън е недомислена, се чудя как всички капацитети и критици в тази държава карат Голфове, Хонди и тем подобни бегачки за по 2-3 хиляди лева, а с този умствен капацитет не са милярдери от ранга поне на Уорън Бъфет. Дали озъзнавате, колко сте смешни, точно вие кварталните разбирачи, които седите пред блока, или до някое денонощно и пиете бира със зрънчо до два през нощта, коментирайки неща които не са за пиянските ви празни тикви.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    странно как елита на автомобилната промишленост е лишен от елементарни инж познания по материали причината е масло гориво или елекро какво има да мислиш повече от 100 се произвеждат автомобили
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Гледам съм го изгасили.
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Истината че "супер" автомобилите почти винаги са пълни с проблеми, недомислици и инженерни недоразумения. Затова са и толкова кекави. Чупят се, палят се, и имат малък ресурс като цяло. А масовите евтини автомобили са много по добре обмислени и преминават през много повече тестове за изчистване на "бъговете" и за постигане на качество и надеждност. Фирмите не могат да си позволят да произведат стотици хиляди бройки с опасни дефекти и затова всичко се проверява.
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    carpe_diem ( преди 2 години )
    Леле, ужас, а аз си мислех, че само електромобилите горят...