IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Промяна на върха при електромобилите с най-голям пробег

15 модела, които се справят най-добре с едно зареждане, според WLTP

Когато става въпрос за автомобили, обикновено параметрите за оценяване, извън естетическото задоволство и цената, включват и динамичните характеристики. А при електромобилите, извън динамиката, предвид се вземат още ефективността и зареждането.


електромобили пробег


Има един основен въпрос, който сблъскващите се за пръв път с електромобил, никога не забравят да зададат: „Колко километра минава с едно зареждане?”. Затова, решихме да ви представим екологичните возила, които към момента предлагат най-големия пробег с едно зареждане на батериите. На върха на при тях има промяна след премиерата на новата топ-версия на Tesla Model S и Mercedes-Benz EQS.

И за да сме още по-прецизни уточняваме, че сме взели предвид версиите с най-голям пробег на дадените модели (предлагани и в Европа), които са  декларирани съгласно изискванията на цикъла WLTP. Данните са актуални към месец април тази година, а шампионите може да видите в галерията ни:
   
    
15-те електромобила с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ)


0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 20 ( преди 3 месеца )
    Те и не дърпат толкова при скорости от 20-30 км/ч! Тесла Модел С със 100 кВч батерия измина 1078 километра със скорост от 40 км/ч, кола която и дават да изминава 600 километра!
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    13- аз съм ти писал за среден разход на колата, не конкретно старт-стоп в градско. Подобно на ДВГ и ел. коли при старт дърпат много енергия, но връщат при спиране. Ама едва ли връща толкова много ако си "1-2-ра" стил (0-20-30) и пак спреш
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 3 месеца )
    Няма връщане! До 10г. и Спринга ще е с 1000км. пробег...
  • #12
    17 rate up comment 2 rate down comment
    до 5 ( преди 3 месеца )
    Аз със Спаркова Кона съм минавал 310 лятото на мексикански климатик със скорости до 90-100. Кона 64 кВтч я тестваха по Тракия в бг електромобилния клуб с постоянни 140 км/ч и мина 340, заснето и документирано. Тоест със 120 ще мине към 400, а с 90 над 500, в което съм убеден. Тая кола при лежерно градско може да доближи 600, понеже има различни нива на рекуперация и има ниво чиста инерция. Подадеш леко "газ" и после се плъзга 300 метра. След Тесла корейците Хюндай Киа са най-икономични.
  • #11
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 3 месеца )
    Ще пишем против електричките още 10-на години максимум.Тогава всички немски премиуми 3-та ръка ще свършат.Сега едвам продават 5-та серия и е класи в Европа по няколко десетки хиляди на година - това са фирмени коли основно - след година две ще купуват хибриди и електрически само. Справка JATOСега за Ганчо е лесно - отпадъка е тука "неразличим от нов".
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 3 месеца )
    Странно щом минава трудно 300км явно тези от извънградските участъци по които се кара с 130+ км/ч доста източват батерията. Пробега варира много в Ютуб на Бьорн тестовете при 90км/ч и добро време минава 500км а в теста с 120км/ч и минус 12 градуса минава 250км
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 3 месеца )
    Пич, да напиша тогава и аз! Една ДВГ бензинова кола в час пик и шофиране първа-втора на 15 километра на ден, под 10 на 100 не можеш да свалиш! При 55 литра резервоар и 10 на 100 разход, колко е автономията? По-малка от повечето от тези електрички, 550 километра, нали? А колко разход ти дава производителя? Много по-малко, нали?
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #10 - ако пуснат такава (но не някоя сапунерка) а нормален семеен автомобил (седан/комби) - като Е-клас 5-та серия, Пасат 508 и.н, не мисля че нещо би ме спряло, не само мен, а и много от тези, за които засега ел. колите не са алтернатива.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    9 - Колата не се кара в България,и смесено, предимно градско, извънградско, но магистрала вижда рядко. По някои от извнъградските огр. е 120 (130). Жената спазва горе долу, но мъжа и е винаги +20 (дори се отпуска и повече, според трафика).
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Ти пишеш за магистрален пробег (или поне със сигурност с над 100км/ч или лъжеш) а в статията пише за смесен пробег все едно да тестваш ДВГ кола само в града и да пишеш че толкова харчи навсякъде има тестове на Кона при които с 90км/ч лесно минава 400км пробег