IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo се отказа от платформата си

Компанията готви и малък кросоувър, който ще се казва Brennero

Компанията Alfa Romeo се отказва от платформата Giorgio, която в момента използват двата нейните основни модели Giulia и Stelvio. Бъдещите автомобили на италианския производител преминават на архитектурата "STLA large", използвана от по-големите модели на концерна Stellantis, разкри изпълнителният директор на компанията Жан-Филип Импарато.


Жан-Филип Импарато


Новият шеф на Alfa Romeo иска всички бъдещи модели на марката да бъдат електрифицирани по някакъв начин, включително и с плъг-ин хибриди. „Ако не сте електрифицирани, значи сте мъртви“, категоричен е изпълнителният директор.

В края на 2021 или 2022 г. концернът Stellantis ще публикува 5-годишен план за всички свои марки, включително Alfa Romeo. Импарато потвърди, че компанията му отлага пускането на кросоувъра Tonale с 3 месеца. Това означава пристигане едва през пролетта на 2022 година, а забавянето е заради проблеми в хибридния задвижващ модул.

В Alfa Romeo работят и върху още по-малък кросоувър, който ще се настани под Tonale в гамата на марката. Той ще се казва Brennero и ще излезе през 2023 година, като ще се предлага с хибридни и електрически агрегатни. Компактният кросоувър ще се произвежда в Полша заедно с наследниците на Fiat 500X и Jeep Renegade.

Импарато потвърди, че ръководството на Stellantis иска да направи Alfa Romeo по-конкурентоспособна в САЩ, вместо да се опитва да въведе Peugeot на този пазар. В концерна смятат, че е по-добре да развиват съществуващи марки, отколкото да се опитват да развиват нови.
Снимка: Alfa Romeo

0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    v1per ( преди 3 седмици )
    "Който не разбира от автомобили, да не си купува Алфа Ромео."
  • #13
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Алфа Ромео е легенда ( преди 3 седмици )
    155 винаги ще е в сърцата на хората, независимо до колко това се струва смешно на някои хора ... Годините в DTM и ITCC я превърнаха в Легенда, която до скоро мачкаше наред и в планинските изкачвания в Италия. Модела има големи фен-клубове в Англия, Швейцария, Малайзия.
  • #12
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Човек със вкус и усе ( преди 3 седмици )
    20 години карам само Alfa Romeo и съм много доволен. Простотиите на *** фенове на немските бараки не им обръщам внимание. Алфа Ромео е автомобилът който ми осигурява това което харесвам и което само този автомобилен производител може да предложи, бързина и удоволствие от шофирането.
  • #11
    6 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    А в коментарите за Алфа ромео винаги е пълно с техни защитници, но на живо почти не се виждат такива коли
  • #10
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Даниелчо, сигурно си пасивен гей когото някой активен с алфа е оставил с играчка- *** в задника вместо да го рендоса и сега злобееш неудовлетворен! Не се коси, качи се в качествения си автомобил и си поиграй със скоростния лост. Знаеш как, нали? А, и не забравяй да мислиш през това време за тия скапани АР, че до ти е по-хубаво и на Д-то и на много умната глава!
  • #9
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Даниел ( преди 3 седмици )
    Номер 8, да те уведомя, че въртя между 40 и 50К на година и за 7 години на предишната ми кола не съм сменил и половината неща, които си сменил ти. В един коментар бях писал за ниско мозъчния грамаж на сектантите от ФВ и Тесла, но не могат да стъпят на малкия пръст на алфари, като теб които страдат от липса и на минимално количество сиво вещество. За по 25к на година си я лъскал пред блока, докато комшията оправя жена ти в хола, демек я караш колкото пенсионер и си и сменил половината окачване.
  • #8
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 3 седмици )
    Те да вземат да се откажат от автомобилопройзводството направо най-добре ще направят това са най-големите *** майна алфа ромео
  • #7
    26 rate up comment 10 rate down comment
    До 4 ( преди 3 седмици )
    159ка, 2010 имам я от 2016, аз съм и навъртял 130 000км, за това време един долен един горен носач, два глокмилни накрайника, две биалетки, един лагер главина! Останалото масла, филтри, гуми! Като направиш толкова километри за 4 години с твоята кошница ми изпрати тетрадките с ремонтите!!! Аман от разбирачи!!! И като почнете "един приятел каза", "на един приятел колата" Да вземете да проверите дали приятелите не ви таковат и жените, а?!
  • #6
    19 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Даниелчо ти Алфа не си виждал моето момче . И коя е тази кола дето за 7 години смени само масла и филтри . Може би си минал 10 к . Познавам един такъв .
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 3 седмици )
    Доколкото знам ново Джип Гранд Чероки ще е на Джорджио, така че платформата пак ще се ползва. По ми прилича Алфа да слиза надолу с по-евтини платформи.