IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo се отказа от платформата си

Компанията готви и малък кросоувър, който ще се казва Brennero

Компанията Alfa Romeo се отказва от платформата Giorgio, която в момента използват двата нейните основни модели Giulia и Stelvio. Бъдещите автомобили на италианския производител преминават на архитектурата "STLA large", използвана от по-големите модели на концерна Stellantis, разкри изпълнителният директор на компанията Жан-Филип Импарато.


Жан-Филип Импарато


Новият шеф на Alfa Romeo иска всички бъдещи модели на марката да бъдат електрифицирани по някакъв начин, включително и с плъг-ин хибриди. „Ако не сте електрифицирани, значи сте мъртви“, категоричен е изпълнителният директор.

В края на 2021 или 2022 г. концернът Stellantis ще публикува 5-годишен план за всички свои марки, включително Alfa Romeo. Импарато потвърди, че компанията му отлага пускането на кросоувъра Tonale с 3 месеца. Това означава пристигане едва през пролетта на 2022 година, а забавянето е заради проблеми в хибридния задвижващ модул.

В Alfa Romeo работят и върху още по-малък кросоувър, който ще се настани под Tonale в гамата на марката. Той ще се казва Brennero и ще излезе през 2023 година, като ще се предлага с хибридни и електрически агрегатни. Компактният кросоувър ще се произвежда в Полша заедно с наследниците на Fiat 500X и Jeep Renegade.

Импарато потвърди, че ръководството на Stellantis иска да направи Alfa Romeo по-конкурентоспособна в САЩ, вместо да се опитва да въведе Peugeot на този пазар. В концерна смятат, че е по-добре да развиват съществуващи марки, отколкото да се опитват да развиват нови.
Снимка: Alfa Romeo

0 от 500
  • #4
    11 rate up comment 25 rate down comment
    Даниел ( преди 2 години )
    Веднъж с един колега спорихме и се опитваше да ме убеди, колко добра е Алфата. Почна да ми обяснява за две години, колко неща е сменил и колко били евтини. Само дето не беше сменил два пъти двигател, защото вече беше го правил веднъж, Алфа 166 2.0 бензин. Обясних му, че на моята кола за 7 години съм сменял само масла и филтри, както и една биалетка, тогава младежа млъкна. Това е разликата между Алфата и нормална кола, но за феновете и явно това не е фактор, защото действително е добра кола.
  • #3
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами нормално, с тая мания по тока ще изгубим маса от класическото автомобилно усещане.
  • #2
    24 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хайде накрая дано потръгнат нещата, че светът има нужда от тая марка.
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Добра новина, карал съм Алфа Ромео и пак искам, но при цени на нова Джулия 99к нема начин. На 5г. верно е -50% от цената, ама пак не става, има баракуди за 30к, всеки си прави сметката мили производители.