IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-големия си кросоувър

Talagon е дълъг над 5,15 метра и получава трети ред седалки

Доскоро най-големият кросоувър в гамата на Volkswagen беше Teramont, който на пазара в Северна Америка е известен като Atlas, но сега ще му се наложи да се раздели с тази титла. На автосалона в Шанхай германският производител представи серийния Volkswagen Talagon, който на външен вид не изглежда толкова масивен, но превъзхожда Teramont като габарити.


VW Talagon


Всъщност, новият модел е серийния вариант на прототипа Volkswagen SMV Concept, който беше представен преди 2 години, но не е претърпял изменения с изключение на името. Talagon е създаден за компанията FAW Volkswagen, докато с производството на Teramont в Китай се занимава SAIC Volkswagen. Това формално "разделяне на труда" е характерно както за компаниите на Volkswagen, така и са останалите глобални играчи на китайския пазар.

Кросоувърите имат една и съща платформа - MQB с напречно разположение на двигателя и еднакво междуосие - 2980 мм. Дължината на Talagon е 5152 мм срещу 5039 на Teramont, широчината е 2002 срещу 1898 мм, а височината - 1795 срещу 177 мм. На снимките е версията R-Line със спортни брони, които няма да бъдат поставяни на базовите версии. Всички варианти имат светодиодни фарове, а максималният размер на джантите е 21 цола.


VW Talagon


И ако салонът на Teramont е в стила на предишното поколение на моделите на Volkswagen, то този на Talagon е като на новия Golf. Има изобилие от гланц, 8-инчов екран на мултимедията, малък джойстик на скоростната кутия, а блокът за управление на климатика е със сензори.

В стандартното оборудване на модела влиза трети реда седалки, а пасажерите на втория реда имат отделен климатик и панорамен покрив. Багажникът обаче е съвсем малък.


VW Talagon


Технически Talagon и Teramont са идентични поне за Китай. Базовият вариант получава 4-цилиндров 2.0 TSI (186 к.с.) и предно задвижване, средната версия е форсирана до 220 к.с. и е със задвижване на четирите колела, а на върха на гамата е турбомотор VR6 2.5 (299 к.с.) и 4х4. Всички варианти са със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с воен съединител.

Най-големият кросоувър на Volkswagen излиза на пазара през лятото, като ще се продава само в Китай. Той обаче не е най-дългият модел на марката, която предлага на местния пазар и миниванът Viloran с дължина 5346 мм.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До #3. По същата причина за каквото му е и S класата на люлинчанин или други подобни на манталитет панелкаджии
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тези дребни китайци които и без това нямат много деца, за какво им е този автобус?
  • #2
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Леко с надуването, да се не окъкаш!
  • #1
    16 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Сега като видях Talagon започнах да разбирам как работи дизайна на ФВ. Взима дизайнера стандартен балон с формата на ФВ Голф. Като вкара вътре малко въздух, излиза Поло, по-сериозно надуване води до Голф, още по-сериозно до Тигуан, а при надуване до малко преди пръсване стигаме до Talagon ;)). За ФВ Пасат, започваме същата процедура но от балон за Голф Комби ;)). Само се чудя как може да има толкова много хора по-света операрирани от вкус (като изключим факта че 60 % от тези коли са служебни)