IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шофьор на Tesla се блъсна в къща със 160 км/ч и остана жив

При инцидента електрическата кола разби и два автомобила (ВИДЕО)

Шофьор на Tesla Model S разби два паркирани автомобила и се блъсна в къща със скорост 160 км/ч. Инцидентът се е разиграл в град Мирамар (щата Флорида), съобщава местният телевизионен канал Local 10.


Tesla Model S катастрофа


Според информациите, катастрофата е станало в 4 часа сутринта на улица "Мирамар-Паркуей". Черната Tesla Model S се е движила толкова бързо, че на камерата, записала случилото се, се вижда само проблясване. По данни на местната полиция, скоростта на електромобила по време на сблъсъка е била 160 км/ч.

Преди да се удари в къщата, колата прегазва няколко дръвчета по пътя си, а след това буквално размазва Mazda 3, която не подлежи на възстановяване. Паркираният редом до японски седан пикап RAM също е пострадал, но има повече късмет. Щетите по ударената къща са толкова големи, че нейните обитатели не могат да се приберат, тъй като са увредени носещи елементи от конструкцията и има опасност от срутване.



Най-удивителното в цялата история е, че шофьорът на електромобила остава жив. Той е закаран в болницата в безсъзнание, но лекарите твърдят, че ще оцелее. В момента върви разследване на произшествието, като се проверява и дали водачът се е намирал под влияние на забранени вещества.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Американските къщи са като хартиени. Гледах едно предаване за фирма която трябваше да изчисти насекоми от една къща, човека удари с острото на чуха външната страна и *** потъна, извади го и в дупката се видя че има ***. Външните стени са около половин см. дебели, следва куха част, служеща като изолация и след това вътрешна стена от гипскартон, Това е! С по-силен ритник и можеш да пробиеш и двете стени и да влезеш вътре.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Това че Тесла Х не се преобръщала е такъв евтин трик, че май си единствения който не е разбрал как става това. Въпросната Тесла я плъзгат по пясък странично, тя издълбава леко дупка където са колелата и при преобръщане най-ниската точка е дупката и естествено заради гравитацията тя се връща в основната позиция в дупката, просто няма достатъчно енергия при превъртането с която да преодолее наклона на дупката.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 3 седмици )
    Не се учудвам! Преди години джиповете на рама бяха най здравите конструкции, а клетките с батерии в пода и свързаната с това армировка са още по здрави от тях!!!
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Яката работа! ( преди 3 седмици )
    Националният институт по пътна безопасност заключи още преди гидини, че това е най-здравата структурно кола, която са тествали. Отпред няма мотор, а една напречна влакова релса. Model X пък е единственият СУВ в света, който след теста за обръщане почти на таван, се върна обратно на гуми като матрьошка. Има Tesla crashes компилации в нета Теслите какви поразии правят и как клетката винаги остава цяла.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    За съжаление новата методика на Euro NCAP, която включва автономното спиране, е доста подвеждаща за човек, който не е навътре в нещата. Не може да се разбере каква е пасивната безопасност, без да се отиде на техния сайт и да се разгледа разбивката. Също така, автономното спиране е твърде ненадеждно, а методиката на тестване е твърде опростена и не покрива един куп реални ситуации.
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 3 седмици )
    Точките, не се взимат само от удар. Точките идват и от електрониката. Но при Тесла дава предимство липсващия мотор отпред, като багажника отпред омекотява удара, а батерията отдолу заздравява клетката. Така че разлики има.
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Добре, че е била японската хартиена маздичка да убие част от енергията, защото скоростта наистина беше значителна. Иначе Теслите че са здрави - здрави са.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    китайското волво ограничи скоростта на 180 защото първо волво драйверите нямат уменията да управляват автомобил и второ защоо платформите на които е изградено е опасна за шофиране и трето двигателите са пълен траш и за да не ги подменят гаранционно дай да ограничим скоростта щото сме много загрижени за околните вижте краш тест на волово и рено модус и колко са здрави шведските бараки https://youtu.be/qBDyeWofcLY
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Хммм ( преди 3 седмици )
    Още един сасен живот от Тесла!
  • #2
    14 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Какво да очакваш от сблъсък на " еко автомобил" с тегло над 2 тона и с такава скорост, докато заплеса вътре е бил в облаците или е гледал филм вместо да управлява тая ел. тухла!