IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 сервизни акции, които едва не съсипаха цели компании

Повечето автомобилни гиганти са се сблъсвали с подобни проблеми

Един от най-големите кошмари за всеки автомобилен производител е сервизната акция, която го принуждава да ремонтира за собствена сметка коли на свои клиенти. Причините за подобно нещо могат да бъдат различни, но почти винаги са свързани с безопасността на автомобила. Това, което не знаят мнозина, е че подобни неща се случват често, като те са причинени от небрежност или грешки при производството, както и от неспазване на установените разпоредби, тъй като големите корпорации бързат да постигнат печалби, намалявайки разходите си.

Подобни действия често водят до катастрофални последствия. Понякога се стига и до скандали, които привличат внимание от цял свят (случаят с дизеловите двигатели на Volkswagen, например). Големият проблем е, че тези сервизни акции струват много  пари на компаниите, като увреждат техния имидж. И понякога дори застрашават съществуването на самия производител.

10 сервизни акции, които застрашиха водещи производители (ВИДЕО).

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ха ха ( преди 5 дни )
    Срещу компанията Таката са заведени толкова много искове от автопроизводители, че тя е заплашена от фалит. За да продължи да съществува исковете са отменени и е дадена отсрочка, т.е. засегнатите марки и модели трябва да отстранят за своя сметка пиропатроните, затова няма акции на мерцедес и бмв и т.н.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ха ха ( преди 5 дни )
    Защо няма сервизни акции за пиропатроните Таката от европейските производители? В интернет има изключително много и подробна информация в кои марки и модели автомобили и от кои години има пиропатрони Таката. Казуса е от много години и търпи развитие, само ще кажа, че този производител е доставял на 90% от автомобилните компании пиропатрони, вкл. мерцедес и бмв, които не са казали и дума по въпроса, че имат проблемни пиропатрони, всичко го има в интернет.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    BMW - 278,732, Lexus - 275,041, Mercedes-Benz - 274,916. Е мноого повече продават немките 'премиуми', няма що. Освен това 90% от "продажбите" са всъщност на лизинг.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 8 ( преди 6 дни )
    Колега, ти обикновено с друго име, се късаш да хвалиш една френска марка, но понеже тя е забранена за внос в САЩ /защо ли??/, сега анонимно го раздаваш!!
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Фолкцваген продават по-евтино от Тойота в щатите, и въпреки това продажбите им са по-кромни от на Субару. В щатите се кара яко, хората разчитат на колите си и не рискуват с немски боклучави недоразумения. БМВ и Мерцедес продават малко повече от Лексус, ама с много по-големи отстъпки и 3 пъти повече модели.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Масовият американец кара японско, не защото е хубаво, а поради две причини: 1. Не може да си позволи европейско. 2. Американското е пълна леш и дори патриотите вече го знаят. Не случайно дори VW се счита за премиум, а всеки богат си купува БМВ, Мерцедес, Ауди, Ягуар, Ленд Роувър, Волво. Американските марки се издържат почти изцяло от пикапи и джипове на тяхната платформа - в тях що-горе инвестират и наистина не са толкова лоши. Съответно японските пикапи са далеч, далеч назад по продажби.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Толкова са им малко продажбите на немците, че БМВ е най-продаваната премиум марка в САЩ а на второ място е Мерцедес. Богатите американци харесват най-много немски премиуми. Естествено както и в останалия свят, не всички имат възможности за такава кола и са принудени да карат ***.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Немците ги няма, защото продажбите им в щатите са по-малки от на Субару. Иначе абсолютния рекорд на фолцвагените с дизелгейт едва ли някой скоро ще подобри. Доказано най-калпавите автомобили са немските.
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    до 5 ( преди 6 дни )
    Ти не вдяваш нещо. Не е нужно да е най-бързата, за да е най-добрата. Като кеф зад волана в момента няма друга такава машина като този Ярис. Друг е въпросът, че общото между него и стандартния ярис е само в дизайна...
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    GM са ви фаворити. Да ти падне двигател по време на движение, да ти се откачи задното окачване, да ти загасне двигателя и да ти се изключат въздушните възглавници – това все едно нарочно са го правили, за да избиват хора. Другите неща като самозапалване, монтаж на дефектни възглавници и самоволно включване или невъзможност за изкл на функции са бял кахър