IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрически кросоувър на писта - какво се случва?

При китайския Nio ES6 прегряха спирачките и мощността падна значително (ВИДЕО)

Китайският Nio ES6 е сочен като един от основните конкуренти на кросоувърите на Tesla, като създателите му решиха да го изпробват на една от най-трудните автомобилни писти на света - "Нюрбургринг".


Nio ES6


От публикуваното видео става ясно, че електромобилът е имал известни проблеми. Машината излиза на трасето с батерия, заредена на 58%, което би трябвало да стигне за пробег от 247 км. При напускане на пистата зарядът е 29%, което прави 124 км.

Водачът на кросоувъра разкрива, че след първите 4 минути на максимален режим спирачките са започнали да прегряват. Това е често срещан проблем при електромобилите заради увеличеното им тегло, а също така и заради работата на системата за контрол на устойчивостта, която не позволява на колелата да превъртат.



По средата на трасето електромобилът започва да губи мощност, като максималната скорост е намалена на 150 км/ч. Според експертите, това се дължи на нагряването на акумулатора. В случая с Nio ES6 се включва защита от прегряване, като след няколко минути мощността се завръща на старите си нива.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    карбон керамика няма ли или поне волфрамови дискове или на китайците не са им дали достъп до технологии
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 седмица )
    Тая с кви клетки е не знам. 2170 (Model 3) дават по-голям ток (ампери) от 18650 (Model S) при същата температура, а 4680 (Model S Plaid +, Roadster II) - мноого по-голям: 1400-1700 коня
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 седмица )
    Ха добър ден! Ся да видите, че тая работа не е като оная. Американците го ядоха това още преди 10 години и си научиха урока: Model 3 има пистов режим Track mode Ver.3 и по-дебели кабели. Тоя режим се пуска няколко минути преди да се ръчка на писта и се чуват перките и компресора как почват да охлаждат батерия, инвертор и електромотор. Следват 3 обиколки на Северна дъга. Накъдето отива китаеца и останалия свят, Американеца оттам се връща
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Опаа ( преди 1 седмица )
    Добре е, че поне не се е запалил!
  • #1
    9 rate up comment 15 rate down comment
    strikercho ( преди 1 седмица )
    Е вие сериозно ли? Каква медия сте?? Жълт трошляк ли ни интересува?? Айде малко по-сериозно!