IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-вълнуващите 4-цилиндрови коли, правени някога

Тези модели предлагат повече забавление дори от модели с V8 двигатели

Двигателите с 4 цилиндъра обикновено не се ползват с добра репутация заради сравнително ниската им производителност. Има обаче и някои изключения от това правило и именно част от тях са посочени в следващата ни подборка, включваща някои от най-вълнуващите машини с 4 цилиндъра под капака.

Тези модели успяха да се утвърдят през годините и са много забавни за каране. А някои от тях предлагат по-голямо удоволствие дори от автомобили, оборудвани с V8 двигатели. Техните мотори са фантастични и когато бъде съчетан с ниско тегло, се получава една забележителна комбинация. Освен това, те са и по-лесни за ремонт, което ги прави още по-търсени.

  
10 много вълнуващи коли с 4 цилиндъра (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Рено 5 ( преди 7 месеца )
    Рено 5 ГТ Турбо е автомобила за удоволствия...
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    нещо не е наред ( преди 7 месеца )
    "Под капака на Lancer Evolution X FQ-440 MR работи познатия 2.0-литров мотор с четири цилиндъра. В този случай обаче двигателят е оборудван с турбини HKS, нови горивни инжектори, специална изпускателна система и препрограмирано ECU. Резултатът е мощност от 440 к.с. и 560 Нм въртящ момент."Та, викате 421 коня е най-мощния 4-цилиндров?
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Dim Heel Toe ( преди 8 месеца )
    Забравили сте Lotus Elise и Mazda MX-5
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До #6 ( преди 8 месеца )
    Ако имаше елементарни познания по механика, нямаше да пишеш такива олимпийски глупости! Всеки може да направи двигател да вдига 10000 об :)
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    v1per ( преди 8 месеца )
    Да добавя за Алфа 4С, че е уникална с изцяло карбоновото си шаси.
  • #7
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 8 месеца )
    Голям въртящ момент има дизела, но няма над 4000 оборота! Само компресора дава реално големи Нм от ниските обороти! Има много още да четеш! V 8 и 6 вече са вън от играта! Японките за всекидневна употреба не са състезателни, но GTR, Supra, 350z, и т.н. не може още 10г. да ги стигнете с трошливия ваг или пенсионерския мер цевдес! Таклига до талига, без порше!
  • #6
    4 rate up comment 17 rate down comment
    До 3 ( преди 8 месеца )
    Качествените двигатели има голям въртящ момент още от ниските обороти а максималната им мощност се постига далеч преди червената зона. Ако разбираше нещо от двигатели щеше да знаеш че е много по трудно да постигне мощност при ниските обороти и тя да се запази в целия диапазон. Всеки може да направи двигател да вдига 10 000 оборота. Но това е безсмислено. Затова немските двигатели са най добри. Защото още на 2000 оборота като настъпиш и колата върви яко. А не като японските където чакаш до 600 ...
  • #5
    5 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 8 месеца )
    Глупости. Всеки един производител може да направи оптимизиран двигател да работи на по високи обороти и да постига същото съотношение на обем/конски сили. Но тези двигатели имат по малък ресурс и вече не могат да покриват екологичните стандарти и затова не се правят такива двигатели. Освен това те са и доста непрактични защото вдигат много шум, и мощността им е само при високите обороти. В ниските обороти нямат никаква тяга а точно там се кара през повечето време.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    немец ( преди 8 месеца )
    Всъщност най ефективен в това отношение е Косуърт.А и двг е изобретено от Отто.
  • #3
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 8 месеца )
    ХОНДА 2000 е греда в очите на всички с немски кочини! Все още само Ферари е минал съотношение кубатура - конски сили!