IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Предимства и недостатъци на колите с десен волан

Тези автомобили представляват нож с две остриета, когато се карат извън своите държави

Автомобилите с десен волан са нещо, с което постепенно започнахме да свикваме през последните години. Те вече се срещат сравнително често по нашите пътища, като за разпространени предимно в по-малките населени места. Технически те не различават много от стандартните модели, с изключение на факта, че основното средство за управление - воланът, е разположено от другата страна. И това със сигурност създава някои проблеми на водача най-вече при маневриране и изпреварване.

Съответно, това ги прави и опасни за останалите участници в движението. Затова и в някои европейски държави властите отказват да регистрират автомобилите с десен волан. У нас обаче подобен проблем няма и броят на тези превозни средства продължава да се увеличава.

Плюсове и минути на колите с десен волан (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #3
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тази басня, че в Турция се сглобява некачествено, мислех, че се е изтъркала. Качеството зависи от марка модел, завод (без значение къде), оборудване, възраст на модела и дори от абсурдни неща като ден от седмицата и късмет.За Рено имаше данни, че турския им завод дава по-качествена продукция от заводите в Испания и Франция. Форд се прави в Германия, Тойота в Турция. Форд ли е по-качествен?
  • #2
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Men ( преди 3 години )
    А англия колите с десен волан не са риск - в европа трябва да бъдат забранени за регистрация....
  • #1
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Вин ( преди 3 години )
    Производство,"специално" за един кои си държави няма как да има, след като определени заводи в Европа произвеждат конкретни модели! Както Кашкай се произвежда в Съндърланд за цяла Европа, така и някои модели на Тойота се правят в Турция ( за цяла Европа). Естествено, разлика в качеството на партидите може да има! Специално за настройката на фаровете, в Англия не можеш да регистрираш кола с лява дирекция без промяна (смяна) на светлините, преглед не минава!!!