fallback

Toyota GR Yaris се справи блестящо с „Лосовия тест“

Японският хечбек изглежда сякаш е направен специално за това изпитание (ВИДЕО)

Новият хот-хеч Toyota GR Yaris вече е на пазара и получава само високи оценки за представянето си. Автомобилът се справя отлично във всякакви условия и логично стигна и до проверка на стабилността с популярния „Лосов тест".

Експертите от изданието Km77 публикуваха видео от изпитанията, които започват със скорост 77 км/ч (именно тя е нужна за покриване на теста). Любопитното е, че хот-хечът се провали в този случай, като удари няколко конуса. GR Yaris обаче бързо се реабилитира и се справи със скорост 80 км/ч, при която изглежда, че автомобилът е правен именно за този тест.

При 81 км/ч хечбекът закачи само един конус, след което успя да се върне в траекторията си. С постижението си GR Yaris изпреварва именити модели като VW Golf VIII (69 км/ч максимална скорост), Mercedes-AMG A45 S (75 км/ч) и BMW 1-Series (73 км/ч). Зад японската машина остава дори Porsche Taycan Turbo S, който също премина теста със 78 км/ч.

Освен, че е много стабилна, Toyota GR Yaris явно е и доста бърза. По-рано тази година хот-хечът беше тестван на ускорение от място срещу Honda Civis Type R и въпреки, че е с 60 к.с. по-слаб той победи в две състезания – едно на суха и едно на мокра настилка.

Снимка и видео: Km77

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    До 7 за Алпин виж та прочети коментарите под видеото за теста. Повечето коментари са за липса на умения на този,който кара за особеностите при управление на автомобил със средноразположен двигател. Общо взето пишеха,че е некадърник,а някой от тях притежаваха модела и споделяха личен опит. Имаше и такива,които са профи състезатели.
  • #8
    Готин ( преди 3 години )
    До # 8Защо ли да им вярваме на японците дето с големи букви на табелата до скоростният лост са изписали WRC, когато си имаме такива ,,капацитети,, като теб!?
  • #7
    Гоуст ( преди 3 години )
    Сериозно ли бихте дали толкова пари за френска кола?!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    До онзи с WRC колата: Това паркетниче ако го пуснеш на рали, на първия завой ще е някое дърво. WRC колите имат СЪВСЕМ различно окачване, с по-голям ход и по-меки амортисьори. Тази изглежда настроена като WTCC.
  • #5
    А като се знае, че.. ( преди 3 години )
    "великия спортист" наречен алпин, както и мегаломанчето - и двете на рено, не могат да вземат същия тест и за 70км/ч... смех смех!!
  • #4
    Анонимен ( преди 3 години )
    Хаха, а с5 aircross, бивайки висок кросоувър с меко окачване се справя по- добре от всички споменати в статияата (който не вярва, да провери в споменатия сайт).
  • #3
    drumvlado ( преди 3 години )
    Пежо 308, въпреки че е по-голямо и не е в състезателен вариант, го засрамва:https://***.youtube.com/watch?v=jMzaufUquys&t=29s
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е реална 100% WRC кола, хомологирана за движение по пътищата. Няма аналог на пазара, нито шанс да купиш ралиджийка за такива пари. От стандартния Ярис са само фарове, стопове и странични огледала. Дори покривът е карбонов.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами Тойота си е Тойота. Не случайно най-голямата авто марка в света.
fallback
Последни