IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru остава в Европа въпреки "смешните" продажби

Компанията обяви, че 2020 е била една "побъркана" година

Изминалата 2020 година беше лоша за всички автомобилни производители заради коронавируса. Но бе направо ужасна за европейското подразделение на Subaru, И докато други компании внимателно подбират думите си по отношение на продажбите, от японската компания въобще не пудрят мнението си за продадените бройки и дела си.


subaru europe


В интервю за изданието Autocar, шефът на британските операции на Subaru директно заяви, че 2020 е била "побъркана" година със "смешни" продажби в Европа. Джон Хъртинг обяснява, че Ковид-19 е бил единият фактор за слабото търсене, но също така и локдауните са нанесли негативен удар по търговията с автомобили.

Хъртинг, добавя също, че еднакво важна причина за това миналата година Subaru да има толкова слаби продажби, е решението на компанията да пререгистрира много коли в края на 2019, преди по-стриктните стандарти за вредни емисии в Европейския съюз да са влезли в сила.

С това решение, японците са опитали да избегнат глобите за високи нива на СО2 емисии в гамата си. Тези автомобили са били продадени с отстъпка като вече регистрирани, което е повлияло сериозно на приходите на компанията. Само във Великобритания, Subaru отчита спад от 68% с едва 951 доставки за годината.

Сред другите причини за изоставането трябва да се отбележи и фактът, че японската компания закъсня с онлайн презентациите и продажби на своите коли, спряно конкуренцията. Този проблем вече е решен и Subaru обещава да е доста по-активна фирма, а в допълнение разчита на пристигащите в Европа най-нови версии на XV, Forester и Outback, които би трябвало да вдигнат продажбите. Що се отнася до второто поколение BRZ, спортната кола не е предвиждана за Стария континент.

Хъртинг заявява, че макар 2020 година да е била "катастрофална" за компанията, Subaru възнамерява да продължи операциите си в Европа и е "внимателно оптимистичен" за настоящата година. За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз.

0 от 500
  • #3
    14 rate up comment 31 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами как да продават като технологиите им са от преди 30 години, дизайна е груб и недодялан, интериорите пълни с евтина пластмаса. Надеждността не е от най добрите а цените са с немските коли. Тя и моделната им гама е една никаква. ....Има 5 модела 3 от които са някакви дървени СУВ-чета. Сега орязаха и спортните си модели STI Просто няма с какво да впечатлят европееца който е свикнал да кара високотехнологични немски автомобили.
  • #2
    4 rate up comment 24 rate down comment
    Депутат ( преди 2 месеца )
    Тия коли само разни природозащитници ги карат де ми се пречкат в краката. На мен си ми е най-добре у служебния Бенц.
  • #1
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да си оставят само представителството в Швейцария.