IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се справя новият VW Golf GTI Clubsport на магистрала?

Максималната скорост на хот-хеча се оказа по-висока от обявената (ВИДЕО)

Видео, в което е показана как ускорява германският хот-хеч VW Golf GTI Clubsport в реални условия, беше публикуван в интернет. Оказва се, че машината може да развие по-висока скорост от обявената от производителя.


VW Golf GTI Clubsport


През ноември миналата година Volkswagen започна производството на новия Golf R, който може да се похвали с впечатляващи динамични характеристики. Те го превръщат в най-мощния Golf в историята на модела. Но ако предпочитате малко по-слаб вариант, то спокойно можете да се спрете на Golf GTI Clubsport.

Версията Mk8 Golf GTI Clubsport може и да не е толкова мощна, колкото Golf R, но все пак може да се похвали с 2,0-литров турбомотор с 296 к.с. и 400 Нм. Двигателят с 4 цилиндъра предава тягата на предната ок с помощта на 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител.


VW Golf GTI Clubsport


За сравнение, стандартният Golf GTI предлага „само“ 242 к.с. и 370 Нм, което показва, че при версията Clubsport увеличението на мощността е съществено. Максималната скорост на хот-хеча е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Затова и екипът на Automann-TV реши да провери, как ще се справи машината на германски аутобан, където няма ограничения на скоростта.

На публикуваното видео Golf GTI Clubsport ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди, а скоростта от 200 км/ч достига за 11,5 секунди. Водачът ускорява да вдигне 252 км/ч, което е малко над обявената от Volkswagen максимална скорост за модела.



Трябва да се отбележи още, че автомобилът е оборудван със зимни гуми, а опитът е заснет в студен ден, така че условията за постигане на максимална скорост и за проверка на времето за ускорение не са идеални.

Снимки и видео: Automann-TV

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До №4,бих казал доста пристрастен и няма нищо точно в това,което е написал. Вдигнал бил 252 със зимни гуми в студен ден и то повече от колкото казва производителя. Ами я покажете данните от GPS устройството,а не да ми снимате километража,ще е с поне 8-10 км/ч надолу. Фолксваген,като Фолксваген и нищо повече не е като кола,и французите си имат Меган РС и японците Сивик Р тайп,така че няма какво толкова да се коментира.Рено и Хонда отдавна са над 300 к.с.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вярно, че коментар 1 е прекалено пристрастен.. , но като се замислиш малко си е доста точен!!
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най-вероятно коментар 1 е написан от Дошо, уж че го е писал ВАГ фен, но писането на тъпотии го издава. Няма нормален човек, който да пише такива тъпотии, освен Дошо естествено, който ни обясняваше каu Тойота били по-хубави коли от Мерцедес,БМВ, Ауди, Порше, Ламборгини и т.н. Човека е с абсурдно ниско IQ.
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Д0 №1 ( преди 1 месец )
    Пич, какво пушиш? :))
  • #1
    10 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Немците са номер едно! Кажете ми кога японец или кореец ще направи такава яка кола? Точно никога. Гордостта на японците Лексус са толкова зле с продажбите че вече напускат Европа. Те винаги са назад с технологиите а дизайна им е ужасно грозен. Дори и другите европейци не могат да се мерят с немската инженерна мисъл. Френски, Италиански...няма ги никакви. Само Чехите от Шкода и Испанците от Сеат правят прилични коли за цената си защото се прикрепиха към немците и вземат технологии от тях.