IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Спортното Peugeot 508 PSE се оказа по-скъпо от BMW и Audi със същата мощност

Стартовата цена на най-мощния сериен модел на френската марка определено изненадва

Компанията Peugeot обяви цените на хибрида си 508 Sport Engineered. В Германия спортните лифтбек и комби 508 SE оказаха по-скъпи от идентичните модели на Audi и BMW. Цените на автомобилите със задвижване на четирите колела на Peugeot стартират от 66 600 евро, докато Audi S4 TDI и BMW M340i xDrive могат да бъдат купени за 63 000 евро.


Peugeot 508 PSE


Моделът Peugeot 508 Sport Engineered се задвижва от хибриден силов агрегат, състоящ се от бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и обем 1,6 литра, електромотор, вграден в 8-степенната автоматична скоростна кутия, отделен електрически двигател на задната ос и батерии с капацитет 11,5 кВт/ч.

От френската компания твърдят, че лифтбекът с мощност 360 к.с. и 520 Нм ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди. При това хибридът на Peugeot е и доста икономичен – разходът на гориво в смесен цикъл при него не превишава 2 л/100 км, а само на електричество пробегът е 42 км.


Peugeot 508 PSE


В същото време, сравнимото по габарити BMW M340i xDrive е оборудвано с 6-цилиндров турбомотор с 374 к.с. и 500 Нм. То ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди при варианта с механично задвижване на четирите колела. Баварците предлагат и комби - M340i xDrive Touring, което в Германия струва 64 300 евро. Audi оценява своето S4 Avant с 3,0-литров V6 с 347 к.с. и 700 Нм. на 64 750 евро, докато комбито Peugeot 508 SW Sport Engineered е по-скъпо, като цената му стартира от 67 900 евро.

Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    двигателя от м340i става 500 коня само със софтуер и остава изключително надежден. Тунерите говорят, че издържа до 800коня без доработка по бутала и блок. Това пежо с тези 2 литра това му е максимума. Този двигател на бмв B58, е технологично чудо и се очаква да остане в историята като един от най-добрите двигатели на БМВ. Няма как да избереш някакво 2 литрово недоразумение на пежо пред този двигател + ск. кутия на ZF. Трябва да си някакъв аутист.
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тоя двигател от М340i е изключително надежден, дори тойота го ползват в супра. Това е масов двигател на БМВ, докато това пежо с някакъв екзотичен двигател от който ако продадат 100 бройки ще е чудо не е ясно кога ще почине от умора.
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хахаха пежото било в класа на 5та серия. Това може да го каже човек, който никога не ги е карал тези коли.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До номер 8 , ти явно не разбра че нито Пежото е Арда , нито Ауди или БМВ са Боро или Ротманс.А цените , както и колегите пишат са вдигнати от всички производители.Естествено Зелените управници в Европа имат основна грижа за това.
  • #7
    11 rate up comment 6 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Карах Пежо 9 г. и имам много детайлни впечатления от марката (и от сервиза им в БГ за съжаление). Като цяло са посредствени коли със слабо окачване и проблеми с електрониката. Дизелите хвърлят турбини (а оттам и мотори доста често) на по 200К км, а турбинираните бензини са още по-зле. Атмосферката 1.6 им беше най-добрият мотор, но и тя разтягаше ремъци. Aisin също не е върха на автоматиците. Преди ерата Тавареш поне бяха на прилични цени. Сега са същите посредствени коли в по-луксозна опаковка.
  • #6
    18 rate up comment 1 rate down comment
    bg ( преди 3 години )
    не сме предубедени към марките. Няма значение далие Пежо или Хюндай, просто така надуха всички цените, че не знам
  • #5
    24 rate up comment 8 rate down comment
    dakk ( преди 3 години )
    Значи от началото до края в статията има постоянен намек за това , че Пежо 508 не трябва да струва толкова и едва ли не за тези пари има автомобили , които струват наистина и си заслужават тези 63к евро но не и това 508.Аз естествено на младини си бях предубеден че немското е царя в автомобилостроенето.Е след доста наивност и да си го кажа направо инат разбрах след 12 г. ядове , че не е така . Та Пежото си е супер от където и да си го погледнеш и не бъдете предубедени спрямо другите автомобили.
  • #4
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Факт е че всеки нов модел от последнитео около 3 години е поне 5к по-скъп от предния. Дори да е някакъв дребен фейс лифт. Отделно всички малко по-мощни коли надуха цените. Хонда Сивик тайп ер например бреди около 4-5 години беше 60 и нещо хиляди, После изведнъж стана 72к сега е 81к. Леон Купра и той беше под 60к сега май го бях гледал за 65к.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    bg ( преди 3 години )
    Абе няма значение размера... 66000 Евро.Тия пари вече за нищо ги нямат2015 взехме за фирмата чисто нов Туарег за 109000 с ДДС, т.е. около 90000лв без ДДС...явно има яка инфлация за 5 годинипреди 2 месеца приятел си взе Q8 s хубава остъпка за малко под 170 000 лв...130 000 за пежо.."спортно" с волан сложен под таблото, айде мерси
  • #2
    16 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Интересно ми е защо реши че 508 е от класа на 5-ца или А6-ца. При положение че е по-малко от А4-ка (да знам че размера не е изцяло показателен за класа - справка Шкода)