IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW E90 втора ръка: струва ли си?

Серия 3 е една от петте най-продавани коли в България през 2020, но трябва да внимавате за няколко неща

В една вече позабравена комедия героят-готвач казваше така: "Трите тайни на френската кухня ли? Масло, масло и масло". По една случайност това са и трите тайни за благополучното ползване на един от най-популярните употребявани автомобили на българския пазар: BMW Серия 3. И по-точно поколението между 2004 и 2013 година, означавано като Е90 (и също Е91 за комби версията, Е92 за купето и Е93 за кабриолета).
 
  
BMW Серия 3 Е90
 
 
Като казваме "най-популярните", изобщо не преувеличаваме: според статистиката на МВР само за първите 11 месеца на 2020 у нас са регистрирани 4466 "тройки" - което ги прави петият най-търсен от българите модел (след VW Golf и Passat, Mercedes C-class и Audi A4). А от тези 4466 автомобила едва 116 са на възраст под 6 месеца. Огромната част - над половината - се пада именно на генерацията Е90.
 
  
BMW Серия 3 Е90
  
  
BMW прави леки автомобили вече 93 години и за този период никога не се е славела с особената надеждност на машините си. Почитателите на марката добре го знаят: те са я избрали не заради необикновената издръжливост, а заради удоволствието и динамиката. Е90 не прави изключение: това е един от най-забавните автомобили от своето поколение. За щастие не е и от най-чупливите: в класации като тези на TUV обикновено е някъде към средата. Рисковете обаче нарастват при определени модификации и в зависимост от поддръжката. Затова нека видим какво могат да очакват новите собственици от подобна кола и за какво да внимават при избора.


BMW Серия 3 Е90: какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Оня с коня ( преди 3 седмици )
    Хаха реденяк отвекъде е този баварец бацета.
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Разбирача ( преди 3 седмици )
    Е ква динамика има туй бмв че не могада се сетя? Само М ката е добра ма с туй задно е в гъзо отвсекъде.Като цяло тоя модел е много нисък не става за нашите пътища камо ли за рибари кът мене.
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    D ( преди 4 седмици )
    От 5 години карам такава. Като цяло в статията има доста верни неща. Изисква повече и по-скъпа поддръжка от бюджетните автомобили, но като удоволствие от шофиране е на светлинни години пред тях. Основния проблем не е самата кола, а това, че в България стигат екземпляри на по няколкостотин хиляди километра, ударени и т.н. Отделно ги купуват хора, които не ги поддържат навременно и с хубави части. Грижиш ли се за нея по книжка - почти никакви грижи. Моята не я заменям за нищо, особено за тия пари.
  • #35
    4 rate up comment 1 rate down comment
    НАДИН ( преди 1 месец )
    Струва си. 360 лв. го изкупуваме от място и връщаме номерата в КАТ за наша сметка.
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    жалко но факт ( преди 1 месец )
    Като прочетох че е БМВ е сред най-продаваните в Бг , ми стана ясно че ще продължават да са ежедневие заглавия в който ще се срещат думите " 20-годишен, стълб , смърт"
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Жоро ( преди 1 месец )
    Какво означава "реденяк" ?
  • #32
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Ха ха ( преди 1 месец )
    БМВ много ми прилича на великата Калибра коли за комплексари и свиркадж...ки дето си мислят и въобразяват,че имат пари и са много фешън бай *** също мисли така и тои кара БМВ
  • #31
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Toq ( преди 1 месец )
    Единствената кола на която съм сменял само масло за 130 000 км- е91
  • #30
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #27 Степан, гроздето освен ,че е кисело е и грозно и ненадеждно.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Реденяк? :D