IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki Jimny най-после се върна в България

Култовият офроудър стана лекотоварен и с две места, за да заобиколи глобите от Брюксел

Емблематичният офроудър Suzuki Jimny най-после се завърна на българския пазар, потвърдиха от официалния вносител на марката у нас. Четвъртото поколение на модела дебютира през 2018 и се радваше на огромен интерес в Европа, с над едногодишни листи на чакащи клиенти. Заради влезлите в сила от 1 януари 2020 нови глоби за парникови емисии в ЕС обаче Suzuki реши да го изтегли от тукашните пазари.
 
  
Suzuki Jimny LCV
 
  
Сега японците са измислили начин да заобиколят проблема, като са премахнали задната седалка и са превърнали Jimny в лекотоварен автомобил с две места. Така товарното пространство става 863 литра, и е отделено с предпазна решетка от шофьора и пътника. Останалите компоненти, начело с 1.5-литровия бензинов агрегат, 5-степенната ръчна трансмисия и системата 4х4, остават непроменени. Лекотоварните автомобили ползват известни преференции при изчисляването на средните емисии.

Преди базовото Jimny бе достъпно у нас за малко над 35 000 лева. Сега се предлага само по-високо оборудваната версия, при която срещу 41 800 лева получавате климатик, радио с блутуут, електрически прозорци, отопление на седалките, светлини с автоматично превключване къси-дълги, камери за 360-градусов обхват и всички съвременни системи за сигурност. Освен това вносителят ще направи още 2000 лева отстъпка, ако закарате стар автомобил за скрап. От компанията се похвалиха, че още преди официалния дебют на автомобила в България имат осем поръчки с авансово плащане.


Още снимки на Jimny LCV вижте в ГАЛЕРИЯТА:

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 16 rate down comment
    Гоуст ( преди 3 години )
    И голям разход на гориво да не забравим.
  • #4
    1 rate up comment 20 rate down comment
    Гоуст ( преди 3 години )
    Освен това ще се преобръща почти навсякъде.
  • #3
    29 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това джимни е страхотна платформа за офроуд! Особено за условията в България е по добро от големите джипове. Заради малките си размери много лесно се провира на тесни места, из разни храсталаци. А ниското тегло позволява лесно да го извадиш от всяка ситуация. На пазара вече има вече и много яки ъпгрейди за него. Брони, лебедки, окачване, заключващи диференциали и дори суперчарджър и чип с които става към 200 коня.
  • #2
    4 rate up comment 34 rate down comment
    Гоуст ( преди 3 години )
    Никакъв смисъл няма от рози бклук.Първо това извън офроуда няма никакво друго приложение.Ниското му тегло в комбинация с високият център на тежестта и малката широчина на гумите го правят неизползваемо никъде другаде ще бъде бая шумно и вътре и за околните малко е което непозволява голям товярен отсег малък въртящ момент непозволяващ теглене на обекти с голяма маса.Малък полезен товар и тн.
  • #1
    26 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много е яко. Само не мога да си обясня как така не покриват вредните емисии при положение че двигателя е едва 1.5 литра и само 100 коня ? Това джипче е по малко от повечето хечбеци.Другите марки как покриват и продават тия огромни СУВ танкове по над 2.5 тона с по над 300-400 коня?