IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделите с най-лоялни собственици

Една марка доминира в Топ 10 на класацията на американско издание

Лоялността на клиентите е едно от нещата, на което залагат повечето водещи производители. Тя показва надеждността на моделите им през годините и се отразява положително и на продажбите на нови коли. По света има много хора, които държат на една и съща марка и трудно могат да бъдат убедени да я сменят.


лоялни клиенти


Поредното проучване на изданието iSeeCars отново доказва, че собствениците на Toyota са най-лоялни към автомобилите, които купуват. Те остават тяхна собственост над 15 години, сочи изследването на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981-2005 година и продадени през 2020 години.

Седем от моделите в Топ 10 са на един и същи производител, но което е по-любопитното – всички автомобили са японски. Средно 6,1% от всички закупени коли остават поне 15 години при собственика си, но следващите моделите в първата десетка този показател е значително по-висок. При лидера в подреждането той дори е 2,2 пъти по-голям.

Топ 10 на моделите с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #30
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Апропо, Тойотите са най-популярни в САЩ, Мерцедесите са най-популярни в Албания. Изводите всеки сам да си ги прави.
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Статията е за лоялни собственици, не за избиващи комплеки ***. Който иска е свободен да си купи и Мерцедес. Но да се знае къде ще му отидат парите:"Daimler ще плати 2.2 млрд. долара глоби в САЩ заради дизелови емисии"
  • #28
    4 rate up comment 8 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Нормално е.Американска класация за емигранти .ВСеки ***, домъкнал се от Африка, Азия или без значение откъде е, като се види с малко пари си купува японска джипка.Евтинджос.Влюбва се с нея, щото например в Пакистан, само най-големите патрони се возят в лендкрузър.То и няма пътища за друго.Та, елементарна сиромашка психология.И я кара , докато се скапе.А и в меката на демокрацията няма тюв.Иначе към скрота.
  • #27
    18 rate up comment 4 rate down comment
    ИНЖЕНЕР ( преди 3 години )
    Когато фактите говорят и Боговете мълчат! Защо карат Тойотите по 15 години? Защото колата е чук! Защо най-дълговечните коли са японски? Защото японецът е кадърен и почтен човек!
  • #26
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А ако всички печелеха 10 000 месечно пак щяха да карат основно Тойоти, просто защото всеки обича качеството и плиткоумиците които можеш да убедиш че канцерогенния тракащ дизел е "премиум" пак ще са същия маргинален брой.
  • #25
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Миризмата, ВАГи, излиза на вагонетките от ауспусите - затова и ги спукаха от глоби по целия свят, а и ще продължават за в бъдеще. Тойота ще има да почакаш да имат други глоби, а за стигане на шампионите по измами ВАГ просто забрави.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В същото време в Перник 100% Гоуф, а сега де?
  • #23
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Новина от 2020: Volkswagen е загубил досега 31,1 милиарда евро заради скандала "Дизелгейт", ще плати още 2,9 милиарда евро през 2020 г. и други 1,2 милиарда догодина.
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Новина от 2018: Мюнхенски проглокори глобиха Audi с 800 млн. евро, с които общите загуби на Volkswagen Group от Дизелгейт достигнаха 28,2 млрд. евро ($32,7 млрд.).
  • #21
    1 rate up comment 5 rate down comment
    ЙохиПланинеца ( преди 3 години )
    Поръчкова статия