IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault направи електромобил в стил Tesla

Седанът Yi Ezoom е разработен съвместно с китайска компания

Снимки на напълно нов електрически автомобил на Renault, който ще излезе на пазара в Китай, бяха публикувани на сайта на местното Министерство на промишлеността. В разработката на електромобила е участвала и китайската компания JMC.


Yi Ezoom


Подробностите за електрическия седан, който ще носи името Yi Ezoom, засега са малко. Известно е, че дължината му ще достигне 4675 мм, широчината – 1835 мм, височината – 1480 мм, а разстоянието между двете оси – 2750 мм. По този начин електромобилът отстъпва значително на Tesla Model S, чиито дължина, широчина и височина са съответно 4970, 1964 и 1445 мм.

Задвижването на електромобила на Renault е поверено на електромотор с мощност 150 к.с., който се захранва от литиево-йонна батерия. Други технически характеристики за модела засега не се съобщават.


Yi Ezoom


Yi Ezoom ще дебютира в близките месеци, но няма данни, че седанът ще се продава и извън Китай. На местния пазар на електрически превозни средства Renault предлага и субкомпактния кросоувър City K-ZE, детайли и компоненти от който се използват от първия електромобил на Dacia, чиито продажби предстои да стартират през тази година.


Yi Ezoom

Снимки: Autohome

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    asd ( преди 1 седмица )
    скоро китайците ше пуснат 1000W чушкопек конглокенция на Тесла
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Б. М. Продължение ( преди 1 седмица )
    тогава става наистина на магистрала 12 лева при 130км./ h. Но да погледнем например колко гори едно Peugeot Partner Tepee. Имам го купено ново 1,6 120 коня 6 скорости. При 80км./ h харчи под 5 литра. пада до 4,2., на магистрала при 110 около 6 - 6,2, при 140 малко по - малко от 8. В пари при 140 при 1,8 лева дизел 14,40 лева. Всеки сам решава. Има и Пежо Партнер като моето, електрическо, по каталог 17 kW/h на 100 км. Обаче само 100 - 120 км. обхват. Това ме спира засега ОБХВАТА.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Б. М. ( преди 1 седмица )
    За "емисий" си прав, разсмя ме, но за разхода 12 - 16 лева, не си. Нека погледнем няколко факта, VW e UP, пробван реално в София - 11 kW/ h на 100км., това е малка кола, Hundai Kona около 15 градско. BMW i3 тествано на магистрала със 130, стигна 24 kW/ h на 100. Със 110 около 21. Градско, около 16. Сега, ако зареждаш у дома нощна 0,137лв. дневна 0,234лв. е ясно, че е далеч от тези 12 - 16 лева / 100. На публична станция цените са различни, най - скъпо съм виждал 0,48лв. Тогава става
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Оня ( преди 1 седмица )
    Кой ли е този "емисиЙ" сигурно бога на непросветените но знаещи за китайския пазар , и този на ЕС ? И само да допълня , при сегашните цени на тока един електромобил ( среден клас) изминава 100км за 12-16 лв , а ако го настъпиш на магистралата нещата отиват на много повече....
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    До №2,ами то произтича от факта,че в Китай се купуват толкова ел. коли,че и повече от колкот в целият ЕС,за това компаниите имат интерес там да се произвеждат за богатия китайски пазар. Парите са определящи в случая. Виж та дори и Мерцедес се продадоха на китайците дали е случайно или е от липса на пари притиснати от това,че за да съществуват трябва да имат зелени емисий. За себе си да знаеш,че Рено продават такива емисий и не са застрашени от фалит,други обаче нямат този късмет.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Айфоня криво лево, ако си голям фен може и да събереш некой лев да си го вземеш, но при Тесла говориме за сериозен актив, който няма как без сериозен доход да го пооучиш...
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ше има и други производители на ел. коли освен тесла, както има и други смартфони освен Айфоня! Свиквайте, не всеки ще пълни гушата на хамериканеца, макар да е ясно, че без него още щяхме да дишаме сажди!!!
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 седмица )
    Това не важи за "якия" Мерцедес, с двигатели нз Рено))))
  • #4
    7 rate up comment 7 rate down comment
    А бе ... ( преди 1 седмица )
    всичко което не е в стил "рено" ще върви по-добре! Даже рено взе да го разбира това.
  • #3
    25 rate up comment 0 rate down comment
    mupo ( преди 1 седмица )
    Ако нещото е почти точно с размерите на модел 3 и 150 коня как му хрумна на автора да го сравнява с модел S?