IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Отново проблем със софтуера на Volkswagen Golf

56 000 автомобила са привикани в сервизите за отстраняване на дефектa

Лансирането на пазара на актуалното осмо поколение на Volkswagen Golf бе забавено на два пъти заради проблеми със софтуера. Първият път бяха засегнати функционалности още при разработката на модела, а вторият път бяха спрени поточните линии заради дефекти, засягащи системата за аварийно обаждане при инцидент.


volkswagen golf


Тогава повредата засегна и други автомобили на групата от дъщерните марки Skoda и Seat, които използват платформата на популярния немски модел. Сега, на ход е нов проблем със софтуера, който касае информационно-развлекателната система и камерата за заден ход.

Новата техническа неизправност принуди Volkswagen да обяви сервизна акция, която засяга 56 000 автомобила, произведени до месец юни 2020 година. Автомобилите ще трябва да отидат до оторизирани центрове на марката за отстраняване на проблемите, което, естествено, ще стане за сметка на производителя.

Ще ви припомним, че отново проблеми със софтуера забавиха лансирането на пазара, при това с няколко месеца, и на електрическия Volkswagen ID.3. Това, обаче, не попречи на електромобила бързо след това да се превърне в бестселър. Същото важи и за новия Golf, който успя да стане един от най-продаваните автомобили в Европа за миналата година.

Дали с новия проблем ще се сблъскат и други автомобили на VW Group, предстои да разберем. Това е много вероятно, предвид факта, че групата използва общи компоненти освен за архитектурата и задвижването, така и за информационно-развлекателните и други системи в автомобилите си.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гостилничаря ( преди 3 години )
    Колега, ФВ не е начело по продажби, нещо си се объркал. А "недоразумение" и "Фолксваген" са здраво свързани отдавна и много хора сме го изпитали преди да им бием дузпата. Единственият отдел във ФВ, който е първенец сред марките, това са инженерите, които проектират частите да започнат да се чупят рано, няма равни на тях в това отношение, същото важи и за другите марки, които са ***.и.....
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 3 години )
    Така става като аутсорсваш писането на софтуер на разни външни компании, които нямат никакъв опит в автомобилната индустрия.
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До #5 ( преди 3 години )
    Ако питаш мен, това е смотана и скучна марка, народен автомобил и доста надценен като качество и цени.
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    хубави са ФВ и цени държат и са кеф за каране
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    type_r ( преди 3 години )
    Абе тези съществуват ли още?
  • #3
    20 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Проблема със софтуера не засяга едно от най-великите постижения на германското технологично превъзходство - премиум затварянето на вратите.
  • #2
    14 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колега, освен думата "проблем", можеше да забележиш и това, че са начело по продажби!! Така, че "недоразумение"-то, като да не е с Фолксваген, а в нечии болен мозък, по-скоро!!
  • #1
    12 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Думите "Фолксваген" и "проблем" е съвсем нормално да присъстват в едно изречение, когато става дума за това автомибилно недоразумение.