IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Може ли Porsche Taycan Turbo S да победи Lambo Aventador SVJ на драг?

Пореден двубой между електрическа и бензинова суперкола (ВИДЕО)

Екипът на Lovecars организира ново състезание между суперколи, в които един срещу друг се изправиха електрическото Porsche Taycan Turbo S и бензиновото Lamborghini Aventador SVJ.


Porsche Taycan Turbo S vs Lambo Aventador SVJ


Двата автомобила са с приблизително еднаква изходна мощност, но се различават не само по задвижващите си системи. Те се съревновават на ускорение на 1/4-миля, като е интересно да се разбере може ли изцяло електрическият седан на Porsche да победи Lambo с V12 двигател?

Германският модел се задвижва от два електромотора със съвкупна мощност 761 к.с. и 1050 Нм въртящ момент. Porsche Taycan Turbo S ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, като теглото му е доста сериозно - 2370 кг.

Неговият съперник Lamborghini Aventador SVJ разчита на 6,5-литров V12 със 750 к.с. и 690 Нм въртящ момент, който осигурява същото време за ускорение - 2,8 секунди. Италианската суперкола обаче е доста по-лека - 1769 кг.



Оказва се обаче, че въртящият момент е доста по-важен от теглото. А разликата на финала на правата отсечка е доста по-голяма от очакваното.

Снимка и видео: Lovecars

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз искам да му видя турбото на Тайлана
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Jojo ( преди 3 години )
    Пълна пародия ,вижда се,че шофьора на Авентадора е аматьор ,старта му е леш и тази кола дава малко над 10сек.,ако се кара от майстор Второ-редно е да се направят поне 3 старта ,а не един !
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RIMAC ( преди 3 години )
    И пак тука сравняваме дини с домати. Пистов расов автомобил срещу семеен седан. В ранга на най-наточения Авентадор Super Veloce Jota (SVJ) са коли като Rimac C-two, 2020 Tesla Roadster, Nio EP9 и VW ID.R. При такъв драг, обаче, Ламборджини просто няма да го има на картата. За времето, в което то прави 200, тези правят 350-400...
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RIMAC ( преди 3 години )
    НЕ! Точно Мат Уотсън от carwow на драга на Тайкан срещу последния модел S (Raven Cheetah mode), Тайкана би с време 10.3 срещу 10.4 за теслата. Авентадора е с ПОЛОВИН ТОН по-лек и пак няма шансове срещу силовите полета на 3-фазните електромотори.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 5 хич не е натиснал газта до край,само където не видя,че въпреки лаунч контрола му изпушиха гумите на Ламбото. Просто трябвада се приеме,че въртящият момент на ел колите идва веднага в пълен обем от 0 оборота и това им дава предимство,а при двг има първо падане на оборотите и после качване но това е фатално при драг,иначе няма проблем.
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Нищо ново ( преди 3 години )
    И на първия завой тролея е в канавката с това тегло, на следващия светофар няма да може да спре, а ако спре след третия няма да тръгне въобще защото батерията е на 0.Иначе колата изглежда добре и явно технологията има бъдеще!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Красота, всички ще станат хибриди!
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като излкючим и другите разлики м/у 2-та модела .. общото е, че и 2-те ще измиат околко 300км преди да спрат. ... разликата е, че ламбото ще зареди за има няма 5-10мин и пълен напед, а порше-то ще си остане да чака Както са казали хората, да загубиш битка, не значи да загубиш войната ;-)
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Поредната безмислена статия. Търсят пълнеж.