IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се справят най-популярните кросоувъри извън пътя?

Девет модела от компактния сегмент сравняват всъдеходните си възможности (ВИДЕО)

Екипът на YouTube-канала SUV Batle 2020 публикува любопитно видео, в което показва как съвременните кросоувъри от компактния сегмент се справят с движение по тежък терен. В теста участват Toyota RAV4, VW Tiguan (две версии), Mazda CX-5, Changan CS75, Subaru Forester, Nissan Rogue, Kia Sportage и Mitsubishi Outlander, като идеята е да сe види какво могат да предложат те на потребителите.


SUV тест


Факт е, че повечето клиенти не си купуват подобни автомобилиq за да ги използват за сериозен офроуд, но повечето производители активно рекламират техните системи за задвижване на четирите колела. В случая може да си види как действат тези системи в различни режими на движение.

В името на справедливостта трябва да се отбележи, че шофьорите и гумите във всеки автомобил са различни, което съответно влияе и върху представянето на автомобилите. В същото време те преминават през един и същи маршрут, което също се отразява, защото след всяка машина състоянието на трасето се влошава. Затова и първо преминават кросоувърите с по-малка мощност.


SUV тест


След теста екипът на SUV Battle оценява деветте компактни кросоувъра в зависимост от техните резултатите. На пето място се нарежда Mazda CX-5, която е с най-малка мощност на двигателя, докато четвъртото разделят китайският Changan CS75, Subaru Forester, Mitsubishi Outlander и Volkswagen Tiguan с 1,4-литров бензинов турбомотор.

Трети се класира VW Tiguan с 2,0-литров двигател, докато второто е за Kia Sportage и Nissan Rogue. А за победител в теста е обявен Toyota RAV4, който печели благодарение на новия си всъдеходен режим.



Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #14 именно! обаче не пречи все повече хора да казват "аз на кола без 4х4 вече не се качвам" :) така се прави маркетинг и пари .. Внушаваш на клиента, че има нужда от нещо като всъщност въобще не му трябва. Продаваш и кешираш.
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Great wall ( преди 3 години )
    Кое бе първото SUV? Лада Нива - 1977 година
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    4х4 ( преди 3 години )
    Гумите са най важното пък също колкото е по леко возилото по добре най големите ги дърпат от най далече. Вервайте и едно Санта фе карам но по нормалните пътища за не нормалните е Дайхацито хаха
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    4х4 ( преди 3 години )
    Де е Дайхацито бре.. Ще ги изям равките с моето старо дайхатсу
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    *контрол
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И които са без блокажи,а само с електронен котрол на сцеплението.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами Тойота създаде класа на паркетните джипове,които не са с отделна рама.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В реалния живот огромната част от тези автомобилинигога няма да помиришат нещо по-сериозно от асфалтов път с дупки.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всъщност при първата RAV4 шасито не е съвсем отделно на тампони а е вградено в купето. Има си надлъжните греди като при големите джипове но са заварени към купето.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Първата RAV4 беше по корава от сегашните. Беше даже на отделно шаси като е при сериозните джипове. Също имаше по добри ъгли на атака отпред и отзад. Особено двувратата версия доста добре си вървеше на офроуд като и се сложат хубави гуми и се повдигне малко. Сегашните модели са повече за града.