IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.
  
   
Suzuki Jimny offroad
Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите


Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.


11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #20
    28 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В съвременния свят има много парадкоси, като примерно уж се борим за екология, но Ханс си кара СУВ-то, както и уж електричките са ефективни, ама защо тогава половината са СУВ? Както и Мерцедси с гуми Hifly и т.н., та на всеки колата спрямо възможностите и разбирането и потенциала както финансов така и едни друг такъв, останалото е комплекси и чиста проба злоба.
  • #19
    18 rate up comment 28 rate down comment
    Реалист ( преди 3 години )
    Хората които казват ,че собствениците на СУВ си купуват същите заради ниско самочувствие реално са с нищожно такова!Който разбрал разбрал ,който нее не
  • #18
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Sas ( преди 3 години )
    Дълги години мразех СУВ-та и карах седани и комбита, докато не си взех такъв. Не виждам причина да се връщам обратно - нито е по-малко практично, нито харчи толкова много, а върви достатъчно. Много по-лесно се качвам и слагам децата, не му мисля при паркиране, а и позволява нормален човек да седне нормално между две детски столчета (за разлика от Супърб и Пасат примерно). Вероятно не всички СУВ-та са така, но нали има избор. Който иска да хейти, да си хейти и да се вози на каквото му е присърце.
  • #17
    16 rate up comment 29 rate down comment
    :)))) ( преди 3 години )
    Абе, всеки плюе и мрънка, но седне ли в SUV-че ще си го купи. И то с право! Този след него също ще го предпочете :)
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До 15 ( преди 3 години )
    Е и вярно вози твърдичко ама нали си спортист.
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Има а3 седан да, не само старото ама явно сте изостанали.
  • #14
    4 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То затова има кросоувъри, на пътя се държи като обикновена кола (поне моята, ами да взима лосовия тест по-добре от ауди а3 и куп други седани), но имаш всички удобства (без 4x4) плюс изглежда по-добре от всеки ван. То като слезнеш в гаража, ако не се изкефиш като светнат лампите за какво изобщо говорим, който иска да кара маршрутка.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
  • #12
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Prick ( преди 3 години )
    тия ги говори на маминка. Само тя ти е виновна, че си такъв смотльо
  • #11
    19 rate up comment 36 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    4x4 не е само за offroad. С четири задвижващи колела можеш да преминеш през завоя с много по-голяма скорост от обикновен автомобил. Освен това като тръгваш от нула можеш по-бързо да се засилип. На окър път колата е много по-стабилна,