IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Основни модели на Honda стават електромобили

За целта японците ще си партнират с General Motors

Компанията Honda е взела решение глобално да се преориентира в производство на електромобили. Новината е разпространена от японски медии, където се твърди също, че именно това е основната причина марката да напусне Формула 1, където бе представена като доставчик на двигатели.



Новите електромобили на Honda ще се правят на базата на сътрудничество с General Motors. За момента не става ясно дали американците ще доставят новите си батерии Ultium или директно цели платформи за екологични автомобили.

В края на 2023 година предстои смяната на поколенията за кросоувъра CR-V и седана Accord. И двете машини ще бъдат заменени от електрически наследници. Според информацията в медиите, новите модели ще получат батерии с капацитет минимум 60 киловатчаса, които ще им осигурят пробег от над 400 километра.

След тях в електромобил ще се превърне и новата Honda NSX. Спортната машина ще се предлага изключително с електрическо задвижване. Интересното е, че амбициите на японците не са насочени към конкурентен модел на бъдещите Tesla Roadster или Rimac C_Two, а към Porsche Taycan.



От Honda ще се постараят новият NSX да е по-бърз от немската машина, като новият модел се очаква през 2025 година. Последният модел, който ще претърпи трансформация е Honda Civic Type R. Хотхечът, обаче, няма да е електрически, а ще получи хибридна компановка.

Изложената в японските медии информация, отчасти се потвърждава от изявления на Honda. От компанията обясняват излизането си от Формула 1 именно с намерението да се фокусират върху електромобилите, но без да разкриват повече подробности. Към момента, единственият електрически модел на производителя е компактният „e”, но явно скоро ще видим доста по-голяма гама.

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Ще го направят, в момента Acura . RLX е хибрид, 400к.с. с разход 8/100
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Ще го направят, в момента Аглока. RLX е хибрид, 400к.с. с разход 8/100
  • #3
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Някой казват че японските коли са много скучни. Аз мога да потвърдя че това наистина е така. Купуваш си японски премиум и години наред всеки ден едно и също. Караш, караш, караш, караш....и нищо не се случва. Начи не е като немския премиум дето винаги може да те изненада и всеки път като тръгнеш нанякъде е като руска рулетка. Чудиш се дали днес няма да е големият ден. Чудиш се дали днес няма да светне таблото като коледна елха или направо ще хвърли я помпа, я турбо или пък ще скъса верига.
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами кво да му пука като са номер едно в света.А *** простака кво си мисли от Хонда ги боли тръбата.Те не са чували за *** простака.
  • #1
    1 rate up comment 23 rate down comment
    Вервайте ми ( преди 3 години )
    На никой не мунпука за тия